| کد خبر: 52892 |

اختصاص ۷۷ میلیارد تومان برای احداثمتروی آمل تهران / انتشار آگهی مناقصه ‌هم انجام شد‌

تین نیوز | نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 77 میلیارد تومان برای اجرای عملیات 20 کیلومتر احداث مترو آمل ـ تهران خبر داد.
 
عزت‌الله یوسفیان‌ملا ظهر امروز در مراسم سالگرد شهید خسرو فلاح در حسینیه چهارده معصوم این شهرستان، با اشاره به اینکه شهادت یکی از مراتب بندگان نزد خداوند است که در آن شهیدان با اهدای خون و جان خود دست به معامله با خدا می‌زنند، اظهار کرد: براساس کلام خداوند در قرآن‌کریم شهدا همیشه زنده هستند و در نزد خداوند رزق و روزی دارند.
 
یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه هم‌اکنون امنیت، آسایش، اقتدار، عظمت و بزرگی ایران و همچنین صلابت مسئولان کشورمان بر روی میز مذاکرات بین‌المللی به برکت خون شهدا و جان‌فشانی‌های آنها است، افزود: معمولا بیشتر روستا و آبادی‌های کشور با برافراشته بودن پرچم ایران اسلامی نشان از تقدیم شهید در راه انقلاب دارند که این مهم نشان از ولایت‌پذیری، شهادت‌طلبی، دشمن‌ستیزی و اقتدار مردم دارد.
 
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم کشورمان در هر برهه‌ای از زمان که نیاز حضور آنها احساس می‌شد در صحنه بودند، تصریح کرد: باید مسئولان برای مردم تمام توان خود را بگذارند زیرا حق آنها بیشتر از شرایط فعلی است.
 
این مسئول با اعلام اینکه مردم دیگر توان تحمل فشارهای اقتصادی و گرانی‌ها را ندارند، ادامه داد: با توجه به قرار داشتن در شرایط سخت تحریم و فشارهای اقتصادی، دولت در زمینه کنترل گرانی‌ها برنامه منسجمی ارائه کند.
 
یوسفیان‌ملا با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان آمل، به آغاز فعالیت‌ها در زمینه ساخت سرای سالمندان جنب بیمارستان دولتی ابتدای بخش امامزاده عبدالله(ع) در فضایی نزدیک به دو هکتار اشاره کرد و بیان داشت: می‌خواهیم در این شهرستان برای اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره اعتبار لازم اختصاص یابد تا هر چه زودتر افتتاح شوند.
 
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بخش گازرسانی بخش روستایی و شهری آمل به دستاوردهای زیادی دست یافتیم، اظهار کرد: این در حالی است که در سال 1386 تنها بخش کوچکی از آمل برخوردار از نعمت گاز طبیعی بود.
 
وی با اعلام فعالیت پیمانکاران در گازرسانی به بخش کوهستانی و صعب‌العبور لاریجان، افزود: چهار خطه کردن محور مواصلاتی هراز که از پرترددترین محورهای کشور محسوب می‌شود از دیگر اولویت‌هاست که تاکنون مسیر زیادی چهار خطه شد و در کنار آن عملیات احداث سد مخزنی هراز که از بزرگ‌ترین پروژه‌های سدسازی کشور است با فعالیت شبانه‌روزی در حال اجراست.
 
یوسفیان‌ملا در پایان با اعلام احداث مترو آمل ـ تهران و اختصاص 77 میلیارد تومان برای اجرای عملیات 20 کیلومتر آن، گفت: انتشار آگهی مناقصه قطعه دوم مترو آمل- تهران هم انجام شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس ارشد راه و ترابری 0 0

    مترو یا راه آهن؟ مترو برای داخل شهر است و راه آهن برای بیرون شهر شرایط فنی ومترو و راه آهن با هم خیلی فرق می کند. سرچ کردم دیدم وزارت راه دنبال ساخت راه آهن است ولی نمی دانم این نماینده چرا از مترو سخن می گوید مسیر خیلی سختی باید ساخته شود و با این پولها به جایی نمی رسد باید سرمایه گذار پیدا شود.

  • آملی 0 0

    اگر آزادراه تهران شمال ساخته شد می توان به این مسیر کوهستانی هم امید داشت ولی آزادراه با داشتن وعده همه دولتها پیش نمی رود وقتی آزادراه تهران شمال در ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی شروع شد تامین مالی آن هم پیش بینی شده بود ولی حالا در این پروژه عظیم که به گفته همین نماینده بیش از ده هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد هیچ برنامه مالی معلومی وجود ندارد فقط کلنگ اجرا آن را زده اند و هیچ مقام وزارت راه حاضر نمی شود در باره این طرح مبهم حرفی بزند اگر همه ۷۷ میلیارد تومان که در این خبر امده نقد شده باشد در مقابل هزینه احداثطرح کمتر از یک درصد است

  • بسیجی دلاور 0 0

    بعضی از شهدا سخن می گویند و عکس شهدا عمل می کنند

  • انسانم آرزوست 0 0

    جناب نماینده محترم که از طرحهای نیمه تمام می گویید اگر راست و حسینی می خواهید طرحهای نیمه تمام اعتبار داشته باشند و به موقع ساخته شوند از شروع طرحهای جدید و بزرگ پرهیز کنید چرا راه آهن آمل را بدون اعتبار کافی دنبال می کنید اول چاه بکنید بعد مناره بدزدید