| کد خبر: 28505 |

بهره‎برداری از مترو تهران آمل طی ۴ سال آینده

تین نیوز | سرپرست کارگاه پروژه مترو تهران ـ آمل گفت: پیش‌بینی می‌شود که این پروژه در صورت تخصیص اعتبار پس از چهار سال به اتمام برسد.
 
ابراهیم دهقان بعد از ظهر امروز در بازدید نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از پروژه مترو آمل به تهران با بیان اینکه 77 میلیارد تومان اعتبار اولیه برای آغاز پروژه مترو تهران به آمل تصویب شده است، اظهار داشت: از این مقدار اعتبار بالغ بر 20 میلیارد ریال به شرکت خصوصی آباد راهان پارس اختصاص یافته است.
 
وی با اشاره به اینکه نقشه احداث پروژه مترو ترسیم شده و آماده اجرا از سوی شرکت است، افزود: اجرای این پروژه در سه فاز در دستور کار قرار گرفته است.
 
دهقان با تاکید بر اینکه برای اجرا و اتمام مترو تهران به آمل، بحث زمان بسیار مهم است، ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود که این پروژه در صورت تخصیص اعتبار پس از چهار سال به اتمام برسد.
 
این مسئول بیان داشت: هم‌اکنون قطعه اول آن آغاز شده که حدود 20 کیلومتر است.
 
وی با بیان اینکه کارگاه شرکت خصوصی آباد راهان پارس حدود یک ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: با راه‌اندازی تجهیزات و دستگاه‌های لازم، این پروژه یک درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
دهقان با اشاره به فاصله این پروژه به بستر رودخانه بیان داشت: از آغاز اجرای این پروژه تا پایان آن فاصله‌اش با بستر رودخانه از 40 متر تا 130 متر است. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • نیما 0 0

    با ۷۷ میلیارد تومان اعتبار که نقد هم نشده می خواهد ۲۰ کیلومتر مترو در دل کوه های البرز با خواص سخت و گرانیتی این کوه و آثار گازی و شیمیایی و زمین شناسی ناشناخته و البته شیب فراوان بزنید؟!!!! ایستگاه های مترو! کجاست؟!!! این طرح، طرح چند هزار میلیاردی تومانی است که تا ۴۰ سال دیگر هم نمی توانید افتتاح کنید. مطمئن هستم که آزادراه تهران شمال دیگری در راه است. در تنگنای بودجه و هزاران طرح ناتمام و با وجود طرح های اساسی و الویت دار کشور که اقتصاد کشور را متحول می کند نظیر قطعه یک آزادراه تهران شمال، راه آهن قزوین رشت انزلی آستارا، توسعه بندر چابهار و اتصال ریلی بندر به زاهدان و سپس اتصال به مشهد، راه آهن ۲ خطه میانه تبریز، راه آهن ملایر کرمانشاه خسروی، توسعه فرودگاه امام، تعمیر و تعویض و ۲ خطه کردن قم تا اهواز، ۲ خطه کردن بافق اصفهان، آزادراه حرم تا حرم و ده ها طرح حیاتی و پرهزینه کشور که کشور را از نظر سیاسی و اقتصادی نیرومند می کند، آقای نماینده چرا با سیاسی کاری به کلیت کشور ضربه می زنید؟ مثلا ۲۰ سال بعد که ۱۵ کیلومتر حفاری و چند ده میلیارد هزینه شده می خواهید با نشان دادن عکس های یادگاری بگویید این طرح در زمان من شروع شد؟ در حال حاضر ۴ لاین جاده هراز که بزودی تکمیل می شود برای آمل کاملا کفایت می کند.

  • 0 0

    این آقا مدیر پروژه پیمانکار است نه مقامات کارفرما. این پروژه مشکل دارد و بدون مطالعه کافی ساخته می شود و مثل آزادراه تهران - شمال خواهد شد که ۴۰ سال بعد می گویند چه کار اشتباهی بی جهت شروع شد. اگر می خواهید پروژه را درست بشناسید ببینید هیچیک از مقامات وزارت راه حاضر می شوند مصاحبه کنند؟

  • سیامک 0 0

    واقعا برای[…] متاسفم. و برای[…] دیگر که ۷۷ میلیارد تومان برا این پروژه افسانه ای تخصیص دادن. در حال حاضر فرودگاه رامسر با ۵۰ میلیارد تومان هم بین المللی میشود و هم تا سقف ۲ میلیون نفر در سال چذیرش مسافر دارد و همچنین فرودگاه نوشهر با ۲۵ میلیارد تومان. تکمیل و توسعه خواهد یافت. و بسیار مفید تر و کارامد تر از این پروژه است که حتی یک فاز ان در ۱۰۰ سال اینده هم افتتاح نخواهد شد