| کد خبر: 265140 |

بزرگ ترین مشکل متروی اصفهان تامین قطعات یدکی است

مدیرعامل سابق شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: بزرگترین مشکل فعلی تامین قطعات یدکی برای مترو است.

تین نیوز

علیرضا خورزنی در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان با بیان اینکه بزرگترین مشکل فعلی تامین قطعات یدکی برای مترو است، گفت: قطعاتی که در این شرکت استفاده می شود، قطعات خاصی است و تامین کنندگان خاص دارد، بنابراین باید توجه ویژه ای برای تامین بودجه شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، خورزنی مدیرعامل سابق شرکت متروی منطقه اصفهان با بیان اینکه  کار کردن در مترو بسیار حساس است و توقف در این کار معنا ندارد، اظهار کرد: تاکنون به هیچ وجه توقف و گردش به عقب نداشته ایم و این نقشه راه کلی ما بوده است .

وی با بیان اینکه فعالیت در شرکت مترو احتیاج به انجام کار تیمی دارد، افزود: در این کار تیمی به جز ذی نفعان کلی که شامل مردم می شود، کار تیمی دیگری میان هیئت مدیره، معاونان و همکارانم و بخش بیرونی شامل شهرداری، استانداری و سایر دستگاه های بیرونی انجام می شود.

 

مدیرعامل سابق شرکت متروی منطقه اصفهان با بیان اینکه ۹ سال از راه اندازی خط یک متروی اصفهان می گذرد و همکارانم در این قسمت بیش از ۹ سال تجربه دارند، ادامه داد: تاکنون هیچ توقفی در مسیر حرکت و پیشرفت نداشته ایم، انتظار داشتیم در این مدت تقدیری از سمت شهرداری انجام شود.

خورزنی با تاکید بر اینکه تا کنون هیچ حادثه ای در مترو نداشتیم، تصریح کرد: هیچ گونه استفاده ای از بیمه نداشته ایم و سال گذشته بیش از یک میلیارد تشویق از این سازمان دریافت کردیم؛ این نشان دهنده وجود نظم و ترتیب در سازمان متروی اصفهان است.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم همواره با شهرداری و قسمت های بیرونی همراه باشیم، گفت: سعی کردیم رابطه خوبی با استانداری داشته باشیم، همچنین درصدد راه اندازی یک کمیته در استانداری بودیم تا بتوانیم بودجه ای برای قطار برون شهری دریافت کنیم.

مدیرعامل سابق شرکت متروی منطقه اصفهان با بیان اینکه بزرگ ترین مشکل ما قطعات یدکی است، تصریح کرد: قطعاتی که در شرکت مترو استفاده می شود، قطعات خاصی است و تأمین کنندگان خاصی دارد، باید توجه ویژه ای برای تأمین بودجه شود.

وی با اشاره به تلاشی که برای رفع نواقص انجام شده است، خاطرنشان کرد: در راستای رفع نواقص جلسات خوبی با سازمان قطار شهری برگزار شد و سعی کردیم برای بهبود، از ظرفیت این سازمان استفاده کنیم تا با توان بیشتری کار را پیش ببریم.

خورزنی با اشاره به انجام اورهال تصریح کرد: تاکنون در حیطه اورهال ورود نکرده ایم، پس از ۵۰۰ کیلومتر باید اورهال انجام شود که در بودجه سال گذشته تأمین نشد و امیدوارم در سال جدید تأمین شود.

وی ادامه داد: سال گذشته جابه جایی مسافر به روزانه ۳۲۵ هزار نفر رسید و آمار جابه جایی سال جاری تاکنون ۲۵ میلیون است که پیش بینی می شود به ۳۰ میلیون سفر برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.