| کد خبر: 249497 |

◄ تلاش براى بهره‌ بردارى از ورودى‌ هاى جدید ایستگاه‌ هاى تربیت مدرس و مدافعان سلامت

دو ورودى جدید در ایستگاه‌هاى خط 7 مترو تهران تا پایان سال جارى افتتاح خواهد شد؛ ورودى سوم ایستگاه مدافعان سلامت و ورودى دوم ایستگاه تربیت مدرس.

تین نیوز

با تلاش هاى صورت گرفته، دو ورودى جدید در ایستگاه هاى خط 7 مترو تهران تا پایان سال جارى افتتاح خواهد شد؛ ورودى سوم ایستگاه مدافعان سلامت و ورودى دوم ایستگاه تربیت مدرس .

به گزارش  تین نیوز به نقل از روابط عمومى و امور بین الملل شرکت راه آهن شهرى تهران و حومه (مترو) محمود یوسفى مجرى خط 7 مترو تهران ضمن اعلام مطلب فوق افزود: هر ایستگاه مترو براى بهره بردارى ایمن و همچنین تسهیل عبور و مرور مسافران، حداقل به دو ورودى نیاز دارد و در برخى موارد حتى ایجاد ورودى هاى بیشتر نیز الزامى به نظر مى رسد.

در این راستا ورودى سوم ایستگاه مدافعان سلامت که در واقع ورودى شمال شرقى آن محسوب مى شود به همراه ورودى دوم ایستگاه تربیت مدرس که یک سالن بلیت فروشى جدید را نیز شامل مى شود، در دست تکمیل قرار داشته و امیدواریم تا پیش از پایان سال جارى آماده افتتاح شوند؛ ارزش ریالى این دو پروژه در مجموع 150 میلیارد تومان برآورد مى شود.

با بهره بردارى از ورودى سوم ایستگاه مدافعان سلامت، مراجعان بیمارستان امام خمینى (ره) و مراکز درمانى همجوار از یک مسیر دسترسى جدید بهره مند خواهند شد. همچنین افتتاح ورودى دوم ایستگاه تربیت مدرس، به معناى ایجاد دسترسى مستقل مسافران خط 6 به این ایستگاه بوده و شهروندان مناطق امیرآباد و محله هاى مجاور از این حیث شرایط بهترى را تجربه مى کنند.

پیش از این ورودى دوم ایستگاه مدافعان سلامت در اسفند سال 1400 و ورودى نخست ایستگاه تربیت مدرس در اسفند سال 1399 به بهره بردارى رسیده بود.

یوسفى به رفع نقایص برخى ایستگاه هاى در حال بهره بردارى خط 7 اشاره کرد و گفت: راه اندازى 4 رشته آسانسور در ورودى جنوب غربى ایستگاه بریانک نیز مدنظر قرار دارد و این امر در تداوم اقدامات برنامه ریزى شده براى تکمیل امکانات ایستگاه هاى افتتاح شده قبلى صورت مى پذیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.