| کد خبر: 248999 |

آخرین وعده های مسعود درستی قبل از خداحافظی با شرکت مترو

تکمیل ایستگاه‌ های باقی‌ مانده خطوط ۶ و ۷ و همچنین راه‌ اندازی کامل خط مترو تهران - پرند تا پایان سال جاری، از انتظارات مردم صبور تهران به‌ شمار می‌ رود.

تین نیوز

مسعود درستی مدیرعامل فعلی شرکت بهره برداری مترو تهران چند روز پیش از خداحافظی با شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، وعده داد که راه‌ اندازی کامل خط مترو تهران - پرند  تا پایان سال جاری را پیگیری می کند.

به گزارش تین نیوز،  درستی این مطلب را 25 آبان ماه بیان کرد و افزود: تکمیل ایستگاه‌ های باقی‌ مانده خطوط ۶ و ۷ و همچنین راه‌ اندازی کامل خط مترو تهران-پرند تا پایان سال جاری، از انتظارات مردم صبور تهران به‌شمار می‌رود که انصافا خواسته معقول و به حقی است.

وی گفت: در این زمینه تمام امکانات موجود را به کار گرفته ایم تا ضمن احداث ۱۶ ایستگاه ناتمام در خطوط ۶ و ۷ طی امسال و سال آینده، به تدریج نگاه جدی تری به پروژه‌ های توسعه‌ ای خطوط موجود و نیز شروع خطوط جدید شبکه مترو تهران داشته‌باشیم.

او عنوان کرد: توان ویژه ای نیز برای تکمیل خط مترو در بخش حدفاصل فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر جدید پرند گذاشته‌ ایم و هر هفته مسائل این پروژه را با جدیت دنبال می‌ کنیم تا انتظار طولانی مدت مردم شهر جدید پرند را برآورده‌ ساخته و حدود ۲۰ کیلومتر مسیر راه‌آهن ریلی را تا پایان سال جاری تحویل شهروندان دهیم.

درستی همچنین 18 آبان ماه طی بازدیدی که جمعی از مسئولان از مراحل احداث ایستگاه‌ های بخش میانی خط ۶ مترو صورت گرفت، در خصوص تجهیز ایستگاه‌هایی که در اولویت بهره‌ برداری قرار دارند، گفت: تکمیل ایستگاه‌ های خطوط ۶ و ۷ از آن درجه اهمیت برخوردار است که شهردار تهران از تیر ماه تاکنون، دو بار شخصا از آخرین وضعیت ایستگاه‌های باقی‌مانده، بازدید میدانی به‌عمل آورده‌ اند.

وی تاکید کرد: با تأمین به موقع منابع مالی و همکاری بیشتر مناطق، این امکان وجود دارد که ایستگاه‌ های باقی‌مانده در خطوط ۶ و ۷ تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌ برداری برسند تا شبکه خطوط هفتگانه تکمیل شوند؛ این در حالی است که هم‌ اکنون ۲ ایستگاه در خط ۷ و نیز ۱۴ ایستگاه در خط ۶ باقی‌ مانده و پیشرفت عملیات ساختمانی آنها به‌طور میانگین حدود ۸۰ درصد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فرداد فرهودی 0 0

    باسلام
    به نظر آقای درستی اطلاع داشت که قرار است برود که این قول ها را دادند که عملا شدنی نیستند ضمنا اگر منابع مالی تامین شود که همه می توانند کار کنند وظیفه مدیر عامل پیگیری تامین مالی پروژه ها می باشد اینکه مرسوم شده همه انجام کار را به نامین مالی بند می کنند یک فرار به جلو است به نظر من.