| کد خبر: 232820 |

اتصال خط 6 مترو تهران به خط یک تا پایان سال

مجری خط 6 مترو تهران از اتصال خط 6 به خط یک تا پایان سال خبر داد.

تین نیوز

مجری خط 6 مترو تهران از اتصال خط 6 به خط یک تا پایان سال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، علی مزینانی مجری خط 6 مترو تهران درباره اتصال خط 6 مترو تهران به خط یک اظهاداشت: خوشبختانه عملیات حفاری بخش توسعه جنوبی خط 6 تا محدوده شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به پایان رسیده و طبق تفاهم صورت گرفته بین شهرداری تهران با راه‌آهن جمهوری اسلامی و نیز تصویب آن در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت، مقرر شده امتداد جنوبی خط 6 تا ایستگاه شهرری(در خط یک مترو) توسعه یابد.

وی افزود: این امر به معنای آن است که باید حدود 1800 متر طول دیگر نیز عملیات حفاری و پوشش بتنی انجام و پیش‌بینی می‌شود زمستان امسال این مقطع از پروژه به اتمام برسد. البته در حال حاضر مرحله اورهال دستگاه حفار مکانیزه را پیش رو داریم که حدود 3 هفته زمان نیاز دارد.

وی بیان داشت: با توسعه محدوده جنوبی خط 6 و اتصال آن به خط یک در ایستگاه شهرری، طول این خط به حدود 40 کیلومتر خواهد رسید تا به یکی از بلندترین خطوط متروی خاورمیانه تبدیل شود.

مزینانی گفت: عملیات حفاری پروژه توسعه جنوبی خط 6 مترو تهران از محدوده دولت آباد تا شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به طول تقریبی 6 کیلومتر عملاً پایان پذیرفته است اما طبق تصمیم مدیریتی اتخاذ شده، قرار است از انتهای ماه جاری و در ادامه عملیات حفاری مسیر با دستگاه حفار مکانیزه تمام مقطع، امتداد جنوبی خط 6 تا ایستگاه شهرری توسعه یافته و به خط یک متصل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.