| کد خبر: 225244 |

کلنگ توسعه خط ۳ به ۱ مترو به زودی زده می‌شود

کلنگ توسعه خط ۳ به ۱ مترو در شمال تهران با توجه به تحویل زمین مورد درخواست شرکت مترو برای اجرای کار، به زودی به زمین زده می‌شود.

تین نیوز

کلنگ توسعه خط ۳ به ۱ مترو در شمال تهران با توجه به تحویل زمین مورد درخواست شرکت مترو برای اجرای کار، به زودی به زمین زده می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محمد خردمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه در جلسه نهایی شدن مسیر توسعه خط ۳ به ۱ مترو در منطقه یک که با حضور مدیران پروژه شرکت توسعه مترو برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با همکاری خوب شرکت مترو و شهرداری منطقه یک در اجرای این طرح، امیدواریم این خط به زودی به اجرا و بهره برداری برسد.

خردمند افزود: طبق اعلام مدیر پروژه در حال حاضر مسیر این طرح به طول بیش از ۸ کیلومتر با ۷ ایستگاه مصوب و توسعه شمال غربی خط ۳ مترو توسعه شمالی خط ۱ از میدان تجریش به سمت زعفرانیه در قالب فرایند مطالعاتی به صورت یکپارچه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با بررسی ۱۱ گزینه انتخابی ۴ گزینه انتخاب شد که ۱ مسیر از نوبنیاد به میدان شهید باهنر متصل و ۳ مسیر از سه راه نارنجستان به میدان نیاوران متصل و هر دو در امتداد خیابان شهید باهنر به خیابان ولیعصر (عج) می‌رسیدند که گزینه نهایی با عبور از خیابان پاسداران انتخاب شد.

وی تصریح کرد: مسیر توسعه از میدان نوبنیاد ابتدای خیابان پاسداران شروع می‌شود در خیابان شهید باهنر ادامه می‌یابد و از میدان تجریش عبور و در خاتمه به خیابان زعفرانیه می‌رسد که کل ایستگاه‌های واقع در محدوده منطقه یک ۷ ایستگاه شامل سه ایستگاه در پاسداران، دو ایستگاه در نیاوران، یک ایستگاه در میدان تجریش و یک ایستگاه در زعفرانیه قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 3

    ایستگاه بعد زعفرانیه ! احتمال بسیار زیاد ساخت خلوت ترین ایستگاه های مترو را استارت زدین چون ساکنین این مناطق دارا و متمول هستن این همه هزینه برای ساخت مترو در عمق بالا برای محلات بی ام و و بنز و پورش سوار ؟؟؟!!!! شما اصلا می فهمید مترو را چه کسانی سوار می شن ؟؟؟ بجای اینکه مترو را به قلعه حسن خان و شهریار و فردیس ببرید و یا بسمت چهاردانگه و اسلامشهر که عموما مردمان ضعیفی داره و هنوز یک سرویس حمل و نقل عمومی درستی ندارند مترو کیلومتری 800 میلیارد تومان را برای مازراتی سواران می سازید و الویت دادین ؟؟!!!! اصلا شک نکنید نظم همین دنیا بدجوری یقتونو می گیره که منابع و زمان را در محلات ثروتمندنشین خرج می کنید بجای اینکه توجهتون به جنوب و حاشیه شهر باشه 100 درصد تضمینی آه این مردم را در زندگی خود احساس خواهید کرد فعلا بروید برای املاک تان مترو بسازید .

    • امیر علی ثقفی 1 0

      اتفاقا منطقه اونجا چوب کمبود مترو رو میخوره چون که منطقه اونجا پوست آدم رو در شلوغی میکنه و مردم محروم هم مجبورن برای کار خودشون برن منطقه بالای تهران و این مسئله متروکه یکی نوبنیاده و دیگری سمت خیابان شریعتی دمار از روزگار اونجا در آورده

  • ناشناس 1 0

    برای نیاوران به ان بلندی فقط دو ایستگاه در نظر گرفتید در حالیکه پسادراران از میدان نوبنیاد تا میدان باهنر کوتاه تره سه ایستگاه؟

  • ناشناس 1 0

    برای نیاوران به ان بلندی فقط دو ایستگاه در نظر گرفتید در حالیکه پاسداران از میدان نوبنیاد تا میدان باهنر کوتاه تره سه ایستگاه؟