| کد خبر: 224178 |

ضرورت تداوم خط مترو تهران پردیس تا دماوند

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس از وزیر راه و شهرسازی خواست تا در جهت تداوم خط مترو تهران پردیس تا دماوند اقدام کند.

تین نیوز

 نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس از وزیر راه و شهرسازی خواست تا در جهت تداوم خط مترو تهران پردیس تا دماوند اقدام کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، سیداحمد رسولی نژاد در نشست علنی امروز (سه شنبه، 2 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر ضرورت وحدت بین قوا، گفت: به رغم این تاکیدات این روزها شاهد سخن پراکنی رئیس جمهور بودیم و بنده برخلاف نظر برخی همکاران معتقدم وی نه حقوقدان بوده و نه حقوق خوانده است و بعید است کوچک ترین اطلاعی از قانون اساسی داشته باشد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بهتر است بعد از پایان دوره ریاست جمهوری وی که اعتقاد دارم خسارات وارده به کشور در این 8 سال صدها برابر جنگ تحمیلی صدام است و چه بسا بخش هایی از آن قابل جبران نباشد، اوقات فراغتش افزایش می یابد بنابراین باید یک دوره کلاس قانون اساسی و تشخیص حدود اختیارات و وظایف قوای سه گانه برایش گذاشته شود چرا که به دلیل تلاش مضاعف برای حل مشکلات اقتصادی کشور و معیشت مردم و وعده های مکرر غربی ها جهت باز کردن قفل برجام دچار فراموشی شده است.

وی ضمن تشکر از وزیر جهاد کشاورزی در تذکری به وی، تصریح کرد: باید روند تامین خوراک دام سبک دام های شهرستان های دماوند و فیروزکوه تسریع شود.

رسولی نژاد در تذکر به وزیر راه و شهرسازی خواست تا در جهت تسریع در شروع عملیات اجرایی کمربندی گیلاوند، چهاربانده شدن جاده های آبسرد، ایوانکی و فیروزکوه به سمنان، احداث پل مهرآباد- رودهن، تداوم خط مترو تهران- پردیس به دماوند اقدام کند.

وی در تذکر به وزیر نیرو تاکید کرد که باید روند تکمیل شبکه و تصفیه خانه فاضلاب شهرهای رودهن، دماوند و فیروزکوه و آب آشامیدنی شهرها و روستاهای منطقه و احداث سد در دماوند و انتقال آب سد لار به شهرستان های دماوند و رودهن تسریع شود.

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: احداث بیمارستان در رودهن، افزایش تخت های بیمارستان سوم شعبان دماوند به 150 تخت و بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه به 64 تخت و توجه ویژه به مراکز درمانی آبسرد، آبعلی، گیلاوند، سربندان، ارجمند و زرین دشت باید در دستورکار قرار گیرد ضمن اینکه مرکز درمانی آبسرد محل شهادت دانشمند ارزشمند فخری زاده بوده که نیاز ویژه به امکانات درمانی دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.