| کد خبر: 224045 |

الکترونیکی شدن استعلام حریم مترو از ۶ دی

شرکت متروی تهران اعلام کرد که از این پس استعلام حریم مترو تنها از طریق الکترونیکی امکان‌پذیر می‌شود.

تین نیوز

شرکت متروی تهران اعلام کرد که از این پس استعلام حریم مترو تنها از طریق الکترونیکی امکان‌پذیر می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شرکت متروی تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به موجب همکاری صورت گرفته بین مدیریت امور فنی و مهندسی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) و شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و جهت تسریع امور اداری و کاهش سفرهای درون شهری، از تاریخ ۶ دی ماه سال جاری، استعلام حریم مترو تنها از طریق مبادی الکترونیکی میسر شده و از این پس دیگر نیازی به مراجعه حضوری شهروندان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران نخواهد بود.

سرانجام پس از چند ماه تلاش به منظورفراهم سازی زیرساخت‌های نرم‌افزاری برای راه‌اندازی سامانه استعلام الکترونیکی حریم مترو، این سامانه از روز شنبه ۶ دی ماه به آدرس (inquiry.tehran.ir) آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان است.

برای دسترسی به خدمات مورد نظر و استعلام الکترونیکی حریم مترو، نمایندگان بانک‌ها و دفاتر اسناد رسمی با ثبت نام در سایت my.tehran.ir و درج اطلاعات کاربری، دسترسی لازم برای اخذ استعلام الکترونیکی را پیدا خواهند کرد. البته ریاست شعب بانک‌ها و دفاتر اسناد رسمی که متقاضی اخذ استعلام الکترونیکی هستند، باید اطلاعات کاربر خود را کتباً و در قالب جدول تنظیم شده سامانه شرکت مترو، ارسال نمایند تا دسترسی لازم برای کاربر مربوطه ایجاد شود.

بدیهی است پس از ایجاد دسترسی لازم، از تاریخ ۶ دی‌ماه سال جاری، شرکت راه آهن شهری تهران وحومه (مترو) تمام استعلامات را صرفاً به صورت الکترونیکی پاسخ داده و مراجعه حضوری متقاضیان به منظوردریافت جواب استعلام‌ها ضرورتی نخواهد داشت؛ البته استعلام املاک واقع شده در شهرهای حومه‌ ای تهران نظیر شهریار، پردیس، پرند، ورامین، اسلامشهر، هشتگرد، رباط کریم و... کما فی‌السابق  به صورت حضوری انجام می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.