| کد خبر: 223389 |

اخذ استعلام حریم شبکه مترو بدون مراجعه حضوری ارباب رجوع

زیرساخت‌های نرم افزاری برای استعلام اینترنتی حریم شبکه مترو و معارضات از سوی بانکها و دفاتر اسناد رسمی را فراهم شده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست.

تین نیوز

زیرساخت‌های نرم افزاری برای استعلام اینترنتی حریم شبکه مترو و معارضات از سوی بانکها و دفاتر اسناد رسمی را فراهم شده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، یکی از موضوعات مهمی که برای اخذ وام از اسناد ملکی مورد نیاز بوده و شهروندان تهرانی می‌بایست تشریفات آن را با صرف وقت و هزینه انجام می‌دادند، استعلام محل ملک مورد نظر در رابطه با قرارگیری در محدوده حریم شبکه مترو بود.

با همکاری مشترک مدیریت امور فنی و مهندسی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (‌مترو) و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، از طریق فضای مجازی تسهیل شده و به این ترتیب استعلام املاک واقع شده در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، صرفاً از طریق نمایندگان بانک‌ها و دفاتر اسناد رسمی صورت گرفته و نیازی به حضور شهروندان برای اخذ استعلام مربوطه نخواهد بود.

محمد شیری مدیر امور فنی و مهندسی شرکت متروی تهران در این رابطه می‌گوید: شیوه پاسخگویی حضوری به استعلام‌های حریم و معارضات مترو در تهران طی چند سال اخیر، وقت و انرژی فراوانی از شهروندان تهرانی گرفته و بخصوص در ایام کرونا و با توجه به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، دردسرهای فراوانی برای ارباب رجوع رقم زده بود.

وی تاکید کرد: با عنایت به این موضوع، مدیریت امور فنی و مهندسی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران(فاوا) زیر ساخت‌های نرم افزاری برای استعلام اینترنتی حریم و معارضات از سوی بانک‌ها و دفاتر اسناد رسمی را فراهم آورده و دیگر نیازی به حضور ارباب رجوع نیست؛ در واقع نماینده بانک یا دفترخانه با بازگشایی رمز ورود مخصوص خود در تارنمای my.tehran.ir، با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که از شرکت مترو دریافت می‌کند، بدون فوت وقت و نیاز به حضور فیزیکی، استعلام مربوطه را انجام داده و پاسخ لازم را اخذ می‌نماید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.