| کد خبر: 216343 |

تأثیر مثبت خط 7 متروی تهران در کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک

رئیس کمیته داوری جایزه ملی کیفیت با اشاره به پیچیدگی‌های خط 7 متروی تهران، آن را یکی از پیچیده‌ترین پروژه‌های شهری در کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهر تهران دانست.

تین نیوز

رئیس کمیته داوری جایزه ملی کیفیت با اشاره به پیچیدگی‌های خط 7 متروی تهران، آن را یکی از پیچیده‌ترین پروژه‌های شهری در کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهر تهران دانست.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، مراسم اهداء جایزه ملی کیفیت به هلدینگ تخصصی نیرو از مجموعه سپاسد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء امروز با حضور مدیرعامل هلدینگ تخصصی نیرو، اعضای هیأت مدیره انجمن مدیریت پروژه، ارزیاب و داوران این انجمن برگزار شد. در این مراسم، رئیس کمیته داوری جایزه ملی کیفیت اظهار داشت: امروز اگر مشکلاتی در عرصه تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا بر جامعه حاکم است، مدیریت پروژه اصلی‌ترین رسالت ارتقاء دانش و مهارت پروژه است.

وی با بیان اینکه از سال 88 جایزه ملی مدیریت پروژه را کلید زدیم، گفت: امروز نهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه را جشن می‌گیریم، این فرایند نقش مهمی در ارتقای دانش مدیریت پروژه دارد. باید ما مدام برنامه‌ریزی کنیم تا به سمت بهبود گام برداریم.

فراهانی ادامه داد: راهی جز تکیه بر توانمندی داخلی نداریم و مقام معظم رهبری هم بارها در ارتقاء توانمندی داخل تأکید دارند. انجمن مدیریت پروژه در حوزه ارتقاء توانمندی داخلی، برگزاری جایزه ملی مدیریت پروژه را در دستورکار قرار داد.

وی با اشاره به حضور موفق هدلینگ تخصصی نیرو و مجموعه سپاسد در خط 7 متروی تهران گفت: ‌این پروژه تبلور حضور اندیشمندانه سپاسد در اجرای پروژه‌های شهری است و به عنوان پیچیده‌ترین پروژه‌های شهری نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا دارد.

وی افزود: کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک دو مطالبه مهم است و چاره ما فقط گسترش حمل و نقل عمومی و ریلی است.

فراهانی افزود: خط 7 مترو به طول 27 کیلومتر و 23 ایستگاه از مهمترین شریان‌های حیاتی پایتخت است.

وی ادامه داد: گزارش بازخورد، فرصت‌ها و تهدیدات پروژه را نشان می‌دهد و کمک می‌کند مجموعه سپاسد ارزیابی داشته باشد تا پروژه‌های بعدی را با بهبود مستمر انجام دهد.

وی افزود: جایزه ملی مدیریت پروژه براساس چهار سطح طلا، نقره، برنز و گواهینامه تعهد به تعالی است.

رئیس کمیته داوری جایزه ملی کیفیت افزود: امسال فرایند ارزیابی سختگیرانه‌تر بود و اعتقاد بر این است که در شرایط سخت، ارزیابی‌ها دقیق‌تر انجام شود و حتی لوح تعهد به تعالی هم ارزش بالایی دارد.

رئیس کمیته داوری جایزه ملی کیفیت اضافه کرد: سپاسد در گذشته در فرایند ملی و جایزه بین‌المللی جهانی با پروژه سد گتوند حضور یافت و جوایزی اخذ کرد.

وی افزود: جایزه ملی مدیریت پروژه و فرایند ارزیابی براساس مدل جهانی انجام می‌شود.

رئیس کمیته داوری جایزه ملی کیفیت اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهای ژاپن برای پیشرفت، مدل جایزه کیفیت بود و مبدأ این مدل یک آمریکایی بود که به ژاپن مهاجرت کرده بود. مدل چهار سطحی رمین نقش مؤثری در توسعه توانمندی ژاپنی‌ها ایجاد کرد.

وی افزود: امیدواریم جایزه ملی مدیریت پروژه برای تقویت دانش مدیریت به خوبی عمل کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.