| کد خبر: 212890 |

زمان انتظار قطارشهری تبریز ۴ دقیقه کاهش یافت

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز گفت: زمان انتظار شهروندان برای سوارشدن به قطار شهری با ۴ دقیقه کاهش از ۱۷ دقیقه به ۱۳ دقیقه کاهش پیدا کرد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز گفت: زمان انتظار شهروندان برای سوارشدن به قطار شهری با ۴ دقیقه کاهش از ۱۷ دقیقه به ۱۳ دقیقه کاهش پیدا کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بهرام فرهخت روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: در زمان حاضر یک رام قطار به ناوگان قطار شهری تبریز اضافه شده است و چهار رام قطار به طور تمام وقت در خط اول فعال است که به طور متوسط ماهانه ۷ هزار نفر از شهروندان از خدمات قطارشهری تبریز استفاده می کنند که امیدواریم کاهش زمان در ترغیب استفاده بیشتر ازاین ناوگان ریلی درون شهری موثر باشد.

وی از کاهش قابل توجه مسافران متروی تبریز در طی ماه های اخیر خبر داد و اظهار داشت: همه گیری و شیوع ویروس کرونا تاثیر مستقیمی بر کاهش جابه جایی مسافران از طریق مترو داشته است به طوری که در ماه های پایانی سال گذشته بیش از ۳۰ هزار نفر از خدمات مترو بهره مند می شدند اما این روزها شاهد کاهش قابل توجه این آمار هستیم.

فرهخت  کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خطوط مترو را نویدبخش افزایش خدمات رسانی به همشهریان دانست و ادامه داد: کاهش زمان انتظار ، بدون شک در تسهیل رفت و آمدهای بین شهری همشهریان تاثیرگذار خواهد بود.

به گفته وی خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، دقت در نگهداری و تعمیر و تجهیز به موقع را طلب می کند که از این رو انتظار می رود متولیان امر این موضوع را در اولویت قرار دهند.

فرهخت افزود: لازم است تا بودجه های عمرانی برای شرکت بهره برداری مترو تبریز اختصاص یابد چرا که با وجود گذشت زمان برخی بخش ها نیازمند تعمیر و تخصیص اعتبار است.

 قطار شهری تبریز همه روزه از ساعت ۶:۳۰ تا ۲۱ در فاز اول و دوم خط یک و ساعت ۱۱ تا ۱۴ در فاز سوم خط یک ( حدفاصل ایستگاه میدان کهن تا ایستگاه نور ) به شهروندان خدمات ارائه می کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.