| کد خبر: 212801 |

مدیر عامل شرکت متروی تهران خبر داد:

◄ تکمیل نصب پدهای ضد ارتعاش در خط 7 مترو تا پایان سال

علی امام از تکمیل نصب پدهای ضد ارتعاش در خط 7 تا پایان سال خبر داد و عنوان کرد: با انجام مطالعات ارتعاشی، ۸ نقطه در خط ۷ مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت از پدهای تولید داخل جهت کاهش ارتعاش در خط 7 مترو استفاده شد.

تین نیوز

علی امام از تکمیل نصب پدهای ضد ارتعاش در خط 7 تا پایان سال خبر داد و عنوان کرد: با انجام مطالعات ارتعاشی، ۸ نقطه در خط ۷ مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت از پدهای تولید داخل جهت کاهش ارتعاش در خط 7 مترو استفاده شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) علی امام مدیرعامل این شرکت با اشاره به انجام مطالعات ارتعاشی توسط شرکت مشاور تعیین شده توسط شرکت مترو خاطرنشان کرد: در این مطالعه ۸ نقطه در خط ۷ مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: با توجه به تحریم ها ناچار به استفاده از پدهای تولید داخل برای کاهش ارتعاش در بافت متراکم خط ۷ بودیم که پس از بررسی و آزمایش های بسیار از نمونه‌های مشابه خارجی استفاده کرده و نتایج خوبی نیز به دست آوردیم.

امام با اشاره به این که این عملیات در حال حاضر نیز با وجود بهره برداری از خط در ساعات محدودی ادامه دارد، عنوان کرد: در نهایت تا پایان سال جاری تمام پدهای در نظر گرفته شده برای خط ۷ نصب شود‌.

مدیرعامل شرکت مترو در پایان گفت: همچنین با نصب تعدادی سنسور در سطح و در داخل تونل ها سعی شده از ارتعاشات و صداهای اضافی که ممکن است به دلیل مشکلات هندسی باشد، مطلع شویم. البته بخش عمده ای از این مشکلات هندسی در جریان رفع نقایص خط ۷ مرتفع شده است.

او در پایان اظهار کرد: پس از تعطیلی خط 7  در سال 96 که با هدف رفع نواقص ایمنی و فنی انجام شد بسیاری از نقایص از جمله  عیوب هندسی، عرضی و تراز و فاصله ریل ها در بیش از 8 هزار متر از مسیر اصلاح شد. انجام این اقدام ضمن برطرف کردن ریسک خروج قطار از ریل به کاهش ارتعاش  و صداهای اضافه در این خط کمک شایان توجهی می کند.

مدیر عامل شرکت متروی تهران خبر داد:

تکمیل نصب پدهای ضد ارتعاش در خط 7 تا پایان سال

 

علی امام از تکمیل نصب پدهای ضد ارتعاش در خط 7 تا پایان سال خبر داد و عنوان کرد: با انجام مطالعات ارتعاشی، ۸ نقطه در خط ۷ مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت از پدهای تولید داخل جهت کاهش ارتعاش در خط 7 مترو استفاده شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) علی امام مدیرعامل این شرکت با اشاره به انجام مطالعات ارتعاشی توسط شرکت مشاور تعیین شده توسط شرکت مترو خاطرنشان کرد: در این مطالعه ۸ نقطه در خط ۷ مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: با توجه به تحریم ها ناچار به استفاده از پدهای تولید داخل برای کاهش ارتعاش در بافت متراکم خط ۷ بودیم که پس از بررسی و آزمایش های بسیار از نمونه‌های مشابه خارجی استفاده کرده و نتایج خوبی نیز به دست آوردیم.

امام با اشاره به این که این عملیات در حال حاضر نیز با وجود بهره برداری از خط در ساعات محدودی ادامه دارد، عنوان کرد: در نهایت تا پایان سال جاری تمام پدهای در نظر گرفته شده برای خط ۷ نصب شود‌.

مدیرعامل شرکت مترو در پایان گفت: همچنین با نصب تعدادی سنسور در سطح و در داخل تونل ها سعی شده از ارتعاشات و صداهای اضافی که ممکن است به دلیل مشکلات هندسی باشد، مطلع شویم. البته بخش عمده ای از این مشکلات هندسی در جریان رفع نقایص خط ۷ مرتفع شده است.

او در پایان اظهار کرد: پس از تعطیلی خط 7  در سال 96 که با هدف رفع نواقص ایمنی و فنی انجام شد بسیاری از نقایص از جمله  عیوب هندسی، عرضی و تراز و فاصله ریل ها در بیش از 8 هزار متر از مسیر اصلاح شد. انجام این اقدام ضمن برطرف کردن ریسک خروج قطار از ریل به کاهش ارتعاش  و صداهای اضافه در این خط کمک شایان توجهی می کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.