| کد خبر: 204507 |

مدیر روابط عمومی شرکت مترو تهران خبر داد؛

◄ انتشار مجموعه پادکست‌های «مترو بانگ»

مهدی خداپرست به انتشار مجموعه پادکست های «مترو بانگ» با هدف سهولت در دسترسی شهروندان تهرانی از آخرین اخبار و اقدامات شرکت راه آهن شهری تهران و حومه ( مترو) خبر داد.

تین نیوز

مهدی خداپرست به انتشار مجموعه پادکست های «مترو بانگ» با هدف سهولت در دسترسی شهروندان تهرانی از آخرین اخبار و اقدامات شرکت راه آهن شهری تهران و حومه ( مترو) خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه ( مترو) مهدی خداپرست مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مترو با اعلام خبر انتشار مجموعه پادکست های صوتی«مترو بانگ» عنوان کرد: هدف از انتشار این پادکست ها اطلاع رسانی در خصوص آخرین اخبار و اقدامات شرکت راه آهن شهری تهران و حومه ( مترو) به صورت صوتی است.

خداپرست با ابراز امیدواری نسبت به اینکه این اقدام بتواند در اطلاع رسانی و افزایش آگاهی شهروندان تهرانی از خدمات و اقدامات شرکت متروی تهران اثرگذار باشد، گفت: تغییرات دنیای امروز ایجاب می‌کند روابط عمومی ها همراه با خواست و ذائقه عمومی اخبار را به اطلاع مخاطبین برسانند.

مدیر روابط عمومی شرکت مترو ادامه داد: شتاب زندگی امروزی یکی از این تغییرات است و انتشار اخبار در قالب پادکست های صوتی این امکان را به شهروندان می‌دهد که در هر محیطی که بخواهند به اخبار و اطلاعات دست یابند .

خداپرست ابراز امیدواری کرد افزایش آگاهی از خدمات و اقدامات شرکت مترو منجر به مطالبه گری هر چه بیشتر شهروندان از افراد اثرگذار در صنعت ساخت مترو ، برای تحقق پوشش کامل ریلی در پایتخت می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت مترو در پایان اعلام کرد: شهروندان تهرانی می توانند با مراجعه به سایت های معتبر پادکست فارسی از جمله شنوتو به آدرس اینترنتی Shenoto.com/channel/metrobang و صفحه رسمی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه ( مترو) به آدرس www.metrogroup.tehran.ir به مجموعه پادکست های شرکت مترو با عنوان " مترو بانگ" دسترسی داشته باشند.

شهروندان تهرانی می توانند از طریق صفحه اینستاگرام شرکت مترو به آدرس www.instagram.com/metrogrouptehran.ir و همچنین صفحه آپارات این شرکت به آدرس http://www.aparat.com/metrogroup به آخرین اخبار و اطلاعات صنعت ساخت مترو در پایتخت دسترسی داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.