| کد خبر: 180065 |

◄ کاهش فاصله حرکت قطارها درخط ۳ متروی تهران

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از کاهش دو دقیقه‌ای فاصله حرکت قطارها در خط۳ مترو خط خبر داد.

تین نیوز

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، گفت: پیش‌ازاین فاصله حرکت قطارها در این خط ۹ دقیقه بود که از روز شنبه هشتم دی‌ماه ۱۳۹۷، هر هفت و نیم‌دقیقه یک قطار برای جابه‌جایی مسافران در این خط اعزام می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت با اشاره به این‌که فاصله حرکت قطارها در خط سه تا دی‌ماه سال ۹۶ هر ۱۸ دقیقه یک قطار در نیمه شمالی و هر ۱۰ دقیقه یک قطار در نیمه جنوبی بود افزود: از دی‌ماه ۹۶ این فاصله را به ۹ دقیقه رساندیم و از روز شنبه هشتم دی‌ماه ۹۷ نیز با استفاده از حداکثر توان تا جایی که محدودیت‌ها و شرایط عمرانی و فنی امکان داشته باشد این زمان را به هفت و نیم دقیقه کاهش دادیم.

نوبخت در پایان خاطرنشان کرد: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به عنوان بزرگ‌ترین شرکت در زمینه حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری کشور همواره سعی کرده است تا بهترین امکانات و خدمات را به شهروندان و مسافران خود ارائه دهد و امیدوارم که با تخصیص بودجه، ورود قطارهای جدید و امکانات مناسب باز هم بتوانیم میزان ظرفیت جابه‌جایی ناوگان متروی تهران و حومه را افزایش دهیم.

۲۰ حرکت مسافری به مجموع حرکت‌های این خط اضافه‌شده است و مجموعا در هر روز 244 حرکت مسافری در خط سه متروی تهران انجام می‌شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.