| کد خبر: 195868 |

◄ نمایش آثار برگزیده «مسابقه عکس مترو» در ایستگاه‌های سرسبز، فرهنگسرا و تهرانپارس

نمایش آثار برگزیده «مسابقه عکس مترو» در ایستگاه‌های سرسبز، فرهنگسرا و تهرانپارس برگزارشد.

تین نیوز

آثار برگزیده هنرمندان عکاس در مسابقه عکس مترو به‌مدت یک ماه در ایستگاه‌های سرسبز، فرهنگسرا و تهرانپارس و سایر ایستگاه‌های متروی تهران برای بازدید شهروندان به نمایش در آمده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، مهدی خداپرست با اشاره به اینکه این مسابقه که اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد و یکی از برنامه‌های فرهنگی و هنری این شرکت برای شناخت هرچه بیش‌تر اقدامات انجام شده در بخش‌های تجهیزات، تونل و ایستگاه‌های خطوط متروی تهران بود که اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، گفت: از بیش از 600 اثر ارسالی به دبیرخانه مسابقه، فقط 150 اثر به بخش داوری راه یافتند.

به گفته مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، 60 اثر از آثار برگزیده که در گالری خانه هنرمندان ایران به نمایش درآمد برای بازدید مسافران و شهروندان نه تنها در ایستگاه‌های فوق بلکه در تمامی ایستگاه‌های متروی تهران در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

خداپرست گفت: هدف از نمایش این آثار؛ معرفی و نشان دادن تلاش‌های مغفول مانده مهندسان، کارگران و پرسنل تلاشگر شرکت مترو تهران در ساخت و توسعه حمل و نقل عمومی ریلی (مترو) به شهروندان است.

وی به بخشی از موضوعات این عکس‌ها اشاره و خاطر نشان کرد: نمایش عملیات حفاری مکانیزه و دستی، نصب تجهیزات و عملیات ساخت ایستگاه‌ها و تونل‌ها در مترو تهران از جمله این موارد است. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.