| کد خبر: 181125 |

◄ وضعیت حرکت قطارهای خط ۵ مترو در 29 دی

در روز شنبه ٢٩ دی‌ماه قطارهای مترو خط پنج ساعت ٦ صبح به دلیل مشکلی که برای خط پنج ایجادشده بود تمام اعزام‌های این خط به مقصد صادقیه به‌صورت عادی انجام گرفت.

تین نیوز

 در روز شنبه ٢٩ دی‌ماه قطارهای مترو خط پنج ساعت ٦ صبح به دلیل مشکلی که برای خط پنج ایجادشده بود تمام اعزام‌های این خط به مقصد صادقیه به‌صورت عادی انجام گرفت.

به گزارش تین‌نیوز، بعد از یک ساعت در مترو گرم‌دره اعلام شد هرکسی توانایی ادامه مسیر با تاکسی را دارد اقدام کند این مشکل در دو طرف خط پنج وجود داشت که بر همین اساس قطارهای خط صادقیه -گلشهر هم با این مشکل مواجه بودند و حرکت قطارها به‌صورت عادی انجام گرفت. صداهای ناهنجار در واگن‌ها و ترس مسافران از این صدا باعث اعتراض آن‌ها شد.

بر همین اساس شرکت بهره‌برداری مترو تهران، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به اطلاع‌رسانی کرد که از صبح امروز شنبه ۲۹ دی‌ماه ۹۷ به دلیل مشکل فنی به وجود آمده در خط پنج متروی تهران و حومه خدمت‌رسانی در این خط با اختلال انجام خواهد شد.

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران بابت اختلال به وجود آمده در خط پنج مترو به اطلاع می‌رساند در حال حاضر اعزام قطارهای این خط با اختلال انجام می‌پذیرد، از ابتدای صبح توسط پرسنل و کارشناسان فنی در حال بررسی و رفع مشکل هستند و تا ظهر امروز مشکل برطرف و سرویس‌دهی در این خط براساس زمان‌بندی حرکت قطارها انجام خواهد شد.

بازگشت حرکت قطارهای خط ۵ مترو به حالت عادی

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به اطلاع می‌رساند اختلال درحرکت قطارهای خط پنج متروی تهران که از صبح امروز شنبه ۲۹ دی‌ماه ۱۳۹۷ به دلیل مشکل فنی ایجادشده بود به‌طور کامل برطرف شده و در حال حاضر حرکت قطارها طبق برنامه زمان‌بندی حرکت قطارها در خط پنج‌در حال انجام است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.