| کد خبر: 175366 |

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه:

◄ خدمات‌رسانی متروی تهران به تماشاگران مسابقه فوتبال تیم ملی ایران و بولیوی

متروی تهران آماده است تا در روز سه‌شنبه 24 مهرماه 97، تماشاگران مسابقه فوتبال تیم ملی ایران و بولیوی را برای تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج مترو منتقل و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند.

تین نیوز

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، گفت: متروی تهران آماده است تا در روز سه‌شنبه 24 مهرماه 97، تماشاگران مسابقه فوتبال تیم ملی ایران و تیم ملی بولیوی را برای تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج مترو منتقل و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، محسن محمدیان بابیان این مطلب اظهار کرد: متروی تهران آماده است تا در روز سه‌شنبه 24 مهرماه 97، تماشاگران مسابقه فوتبال تیم ملی ایران و بولیوی را برای تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج مترو منتقل و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند.

وی در ادامه با اشاره به این‌که این مسابقه در ساعت 19:30 آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی در خط 5 متروی تهران حومه تا ساعت 21:30 هست، اما با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال تیم ملی کشور این زمان تا بازگشت کامل تماشاگران افزایش خواهد داشت. همچنین به‌منظور تسهیل تردد و رفاه حال تماشاگران و مسافران، در صورت ازدحام جمعیت در ایستگاه ورزشگاه آزادی قطار فوق‌العاده اعزام خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.