| کد خبر: 170018 |

◄ بهره‌برداری از 2 دستگاه آسانسور در مترو میرداماد

از دو دستگاه آسانسور در ایستگاه مترو میرداماد بهره‌برداری شد.

تین نیوز

 مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی‌تهران و حومه، از نصب دو دستگاه آسانسور در ورودی جنوب شرقی ایستگاه میرداماد خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، محسن محمدیان با اشاره به اینکه روزانه ۵۰هزار سفر از ایستگاه میرداماد واقع در خط یک مترو انجام می‌شود گفت: جهت رفاه حال بیشتر شهروندان و مسافران صبح امروز سه‌شنبه 26 تیرماه ۹۷ با حضور مدیران ارشد شرکت دو دستگاه آسانسور  با ظرفیت هشت نفر در ورودی جنوب شرقی ایستگاه میرداماد به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: مناسب‌سازی ایستگاه‌های متروی‌تهران و حومه برای کودکان، معلولان و افراد کم‌توان از اولویت‌های کاری شرکت بهره‌برداری متروی‌تهران است، با افتتاح این دو دستگاه آسانسور درمجموع 54 دستگاه آسانسور در ایستگاه‌های خط یک متروی تهران فعال هستند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی‌تهران خاطرنشان کرد: حدود 50‌درصد ایستگاه‌های خط یک مجهز به آسانسور هستند و در آینده ایستگاه شهیدصدر در نیمه شمالی خط‌یک  نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمدیان بابیان اینکه استفاده از آسانسور برای معلولین، افراد خاص و سالمندان در اولویت قرار دارد افزود: مسافرانی که از آسانسور استفاده می‌کنند باید بلیت خود را پس از پیاده شدن از آسانسور به گیت‌های کنترل که مقابل در آسانسور در سطح ایستگاه‌ها تعبیه‌شده، ارائه دهند.

وی همچنین از احداث پله‌های اضطراری در کنار این دو آسانسور خبر داد و گفت: در حال حاضر تمام علائم هشدار و راهنما نیز در مسیر ورودی آسانسور و روی سکوها نصب‌شده است.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.