| کد خبر: 172774 |

◄ پوشش شبکه موبایل متروی تهران کامل است

وضعیت ارتباطات همراه در متروی تهران مناسب است و در تمام ایستگاه‌های زیرزمین مشکلی در برقراری ارتباط نداریم.

تین نیوز

نایب‌رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه گفت: در حال حاضر خلا آنتن دهی در هیچ‌کدام از خطوط متروی تهران و حومه نداریم.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، فرنوش نوبخت افزود: در حال حاضر در تمامی ایستگاه‌های مترو دو اپراتور همراه اول و ایرانسل سرویس‌دهی دارند.

وی تصریح کرد: وضعیت ارتباطات همراه در متروی تهران مناسب است و در تمام ایستگاه‌های زیرزمین مشکلی در برقراری ارتباط نداریم آنتن‌های 3G و 4G نیز در ایستگاه‌های زیرزمینی وجود دارد. هم‌چنین پوشش‌دهی اینترنت نیز در شهر زیرزمینی مناسب است.

نوبخت افزود: در برخی مواقع شاهد اختلال در آنتن دهی بعضی ایستگاه‌ها هستیم گفت: این قعطی ها ممکن است مشکل فنی اپراتورها باشد که معمولا در اولین فرصت توسط آن‌ها برطرف می‌شود: برطرف کردن نقص فنی و تعمیر و نگهداری بر عهده خود اپراتورها است.

نایب‌رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: خطوط مترو و ایستگاه‌های آن‌هم بخشی از شهر هستند و جزو فعالیت اپراتورهاست که به سمت توسعه شبکه ارتباطی و پوشش دهی‌شان بروند. وی بابیان اینکه اپراتورها در تمامی ایستگاه‌ها سرویس‌دهی دارند گفت: در حال حاضر خلا آن تن‌دهی نداریم و تقریبا اغلب نقاط پوشش داده‌شده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.