| کد خبر: 171220 |

◄ شلوغ‌ترین زمان شهر زیرزمینی

روزهای چهارشنبه شلوغ‌ترین زمان شهر زیرزمینی است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، گفت: متوسط مسافر جابه‌جا شده خطوط روزانه حدود دومیلیون  و 500 هزار سفر است که در روزهای چهارشنبه با بیش‌ترین حجم مسافر در خطوط مواجه هستیم.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت با اشاره به این‌که روزهای چهارشنبه با ازدحام نسبتا بیش‌تری نسبت به سایر ایام در شهر زیرزمینی روبه‌رو هستیم افزود: در حال حاضر خط یک شلوغ‌ترین خط متروی تهران ازلحاظ آمار مسافر است.

نوبخت تصریح کرد: ایستگاه‌های صادقیه، میدان آزادی، تاتر شهر، امام، پانزده خرداد و شهرری بیش‌ترین حجم تردد رو بین ایستگاه‌ها خطوط شش‌گانه دارند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، در ادامه با اشاره به این‌که در ساعات شلوغی و ازدحام جمعیت شاهد سوارشدن بیش‌ازحد مسافر در قطار هستیم گفت: همین عامل باعث آسیب رساندن به درهای قطار و خرابی آن‌ها می‌شود.

وی بابیان این‌که برای کاهش خسارات وارده به مترو، نیازمند همراهی شهروندان و مسافران است افزود: سعی کرده‌ایم با کاهش فاصله حرکت قطارها، مدت انتظار مسافران در مترو را کاهش دهیم و مسافران حداقل با چهار دقیقه انتظار سوار قطار بعدی شوند.

نوبخت در پایان از مسافران خواست در صورت شلوغ بودن قطارها به‌سختی وارد قطار نشوند و مانع بسته شدن درهای قطار نگردند، چراکه هر خرابی در مترو باعث اتلاف وقت تمام مسافران خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.