| کد خبر: 171969 |

◄ پیگیری برای رفع نواقص هواسازهای برخی از ایستگاه‌های خط سه مترو

در سنوات گذشته برخی از ایستگاه‌های خط سه بدون هواساز به بهره‌برداری رسیدند اما در حال پیگیری هستیم تا با نصب هواساز مشکل این خط را برطرف کنیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در مورد نبود تهویه و فن در برخی از ایستگاه‌های خط سه مترو، گفت: در سنوات گذشته برخی از ایستگاه‌های خط سه بدون  هواساز به بهره‌برداری رسیدند اما در حال پیگیری هستیم تا با نصب هواساز  مشکل این خط را برطرف کنیم.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، فرنوش نوبخت با اشاره به این‌که هواسازهای پرقدرت مترو، سازه‌های مهمی هستند که چه در بحث ایمنی مسافران و چه در بحث کیفیت هوای داخل ایستگاه‌ها و خطوط مترو، بسیار موثرند افزود: هواساز برخی از ایستگاه‌های خط سه‌ راه‌اندازی نشده است اما پیگیر رفع نقص هواسازهای خط سه مترو هستیم و سعی می‌کنیم بهترین خدمات را ارائه دهیم.

وی بیان کرد: ارتقای سطح خدمات موجود و حفظ آن بسیار هزینه دارد و سعی می‌کنیم بهترین خدمات را ارائه دهیم؛ چراکه نواقص اتفاقی، موجب نارضایتی می‌شود.

نوبخت در ادامه گفت: در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به‌صورت جدی پیگیر رفع نواقص هستیم و شهروندان و مسافران گویا به شماره 6-88740163 و ارسال ایمیل به آدرس info.metro@tehran.ir پیام‌ها، پیشنهادات و انتقادهای خود را بیان کنند و باکمال میل پذیرای شنیدن انتقادات هستیم چراکه هدف و وظیفه ما تکریم مسافران است نه انکار نواقص و کاستی‌ها.

وی با تاکید بر خدمات‌رسانی مطلوب، ایمن، سریع به شهروندان و مسافران خاطرنشان کرد: خدمت‌گزاری به مردم و ارائه خدمات مناسب در سطح شهر به شهروندان از اصلی‌ترین اهداف مترو است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.