| کد خبر: 167511 |

◄ برگزاری برنامه «سلام بر آفتاب» در ایستگاه‌های منتخب مترو

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از اجرای برنامه «سلام بر آفتاب» در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران خبر داد.

تین نیوز

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از اجرای برنامه «سلام بر آفتاب» به مناسبت بیست و نهمین عروج ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه محسن محمدیان گفت: به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام، نمایشی با عنوان «خانم فرمانده» در ایوان انتظار حضرت ولی عصر( عج) واقع در ایستگاه میدان حضرت ولیعصر (عج) در خط 3 متروی تهران اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع این نمایش تأثیر رفتار و منش امام راحل بر مردم است، تصریح کرد: مسافران ایستگاه میدان حضرت ولی عصر (عج) می‌توانند در روزهای شنبه 12 و یکشنبه 13 خردادماه97 از ساعت 16 تا 18 به تماشای این نمایش بنشینند.

محمدیان با تشریح سایر برنامه‌های سالگرد ارتحال امام راحل افزود: به‌منظور ایجاد فضای بصری مناسب در این ایام با استفاده از طرح‌های متنوع فرهنگی ایستگاه‌های منتخب متروی تهران فضاسازی می‌شوند.

 هم‌چنین گذرگاه‌های فرهنگی ایوان انتظار حضرت ولی عصر (عج) شاهد برگزاری نمایشگاه‌های عکس و پوستر با عنوان‌های «سلام بر آفتاب» با موضوع سیر زندگی حضرت امام (ره)، «لبخند روح الله» و «دست‌های آسمانی» با تصاویری از دیدارهای امام خمینی (ره) با مردم و مسئولان و نیز پوستر«نشانی آفتاب» و «زندگی به سبک روح الله» در ایستگاه‌های منتخب مترو می‌باشند.

محمدیان در ادامه با اشاره به تقارن ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با شب‌های پرفیض قدر از فضاسازی محیطی با موضوع شب‌های قدر و هم‌چنین سالروز شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) خبر داد و گفت: نمایشگاه عکس «شب‌های وصل» نیز در این ایام در گذرگاه‌های فرهنگی متروی تهران در معرض نگاه مسافران قرار می‌گیرد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در پایان با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و فرارسیدن روز جهانی قدس افزود:  نمایشگاه پوستر «حقوق بشر آمریکایی» و کاریکاتور «خانه عنکبوت» نیز در ایستگاه‌های مسیر راهپیمایی روز قدس به‌ویژه در ایستگاه‌های خط 4 مترو برپا می‌شود.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.