| کد خبر: 166615 |

◄ برنامه‌های مترو تهران برای ماه رمضان

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با همکاری بنیاد خیریه وفاق سبز علوی به مناسبت ماه مبارک رمضان «طرح خیرات نان کریم اهل‌بیت علیه‌السلام» را برگزار می‌کند.

تین نیوز

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: در ایام ماه مبارک رمضان به‌منظور ارائه مشاوره دینی و پاسخگویی به پرسش‌های شرعی و مذهبی مسافران «طرح نسیم بهشت» در 40 ایستگاه منتخب و پرتردد متروی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، محسن محمدیان با اشاره به اینکه اجرای این طرح با درصد بالایی از رضایت و اعتماد مسافران در سال‌های گذشته همراه بوده است افزود: طرح نسیم بهشت مسیری جدید در ارتباط روحانیت با مردم است که در این طرح، روحانیون، با حضور در میان مردم و ارتباط نزدیک با آنان، شرایط مساعدی را برای گفت‌وگو و ارتباط کلامی فراهم کرده و علاوه بر پاسخگویی به پرسش‌های دینی مذهبی و برطرف شدن ابهامات و شبهات شرعی، مشاوره‌های دینی و خانوادگی نیز ارائه می‌کنند.

اجرای طرح «خیرات نان کریم اهل‌بیت علیه‌السلام» در متروی تهران

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در ادامه از اجرای طرح «خیرات نان کریم اهل‌بیت علیه‌السلام» خبر داد.

محسن محمدیان گفت: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با همکاری بنیاد خیریه وفاق سبز علوی به مناسبت ماه مبارک رمضان «طرح خیرات نان کریم اهل‌بیت علیه‌السلام» را برگزار می‌کند.

وی بابیان اینکه این طرح به‌منظور ترویج و اطلاع‌رسانی خیرین از طرح‌های بنیاد بالأخص طرح سفره‌های علوی برگزار می‌شود افزود: ایستگاه‌های تئاتر شهر، نبرد، میدان انقلاب اسلامی، شادمان، امام خمینی (ره)، سرسبز، فرهنگسرا، شهید محلاتی، میدان منیریه و قلهک از 2 تا 13 خرداد 97 از ساعت 10 الی 20 میزبان این طرح هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.