| کد خبر: 164370 |

در دیدار مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی مترو تهران با قادری مطرح شد؛

◄ توسعه مجتمع ایستگاهی مترو «شهرآفتاب»

ساخت مجتمع ایستگاهی مترو نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب به عنوان یک بنای فاخر شهری است.

تین نیوز

غلامرضا جوادی مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های ایستگاهی مترو تهران و حومه از مجموعه نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب بازدید و با محمد رئوف قادری مدیرعامل مجموعه دیدار کرد.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهر آفتاب، غلامرضا جوادی مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های ایستگاهی مترو تهران و حومه از مجموعه نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب بازدید و با محمد رئوف قادری مدیرعامل مجموعه دیدار کرد.

 قادری در این دیدار ضمن خوش‌آمد گویی و اشاره به مزیت‌های نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب اظهار داشت: با توجه به موقعیت مکانی شهر آفتاب که در مسیر کریدور اصلی کشور قرارگرفته است، توسعه این مجموعه می‌تواند به توسعه جنوب تهران و در نهایت کاهش فاصله شمال و جنوب شهر منجر شود.

 وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب به شهر نمایشگاهی تبدیل می‌شود، گفت: برای جلب سرمایه‌گذاری توسعه فازهای بعدی مجموعه تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته است و حتی چند کشور برای سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کرده‌اند.

 مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب افزود: تبدیل‌شدن نمایشگاه به یک منطقه آزاد تجاری یا ویژه اقتصادی یکی از طرح‌ها و ایده‌های ما است که خوشبختانه موردتوجه مسئولان و نمایندگان قرارگرفته است.

 در ادامه این دیدار غلامرضا جوادی مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های ایستگاهی مترو تهران و حومه با ارائه توضیحاتی در مورد اقتصاد و معماری شهری بیان کرد: نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب در مهم‌ترین ورودی شهر یا بهتر بگویم، کشور قرارگرفته است و با داشتن ایستگاه اختصاصی مترو این فرصت را فراهم کرده است تا با پیش‌بینی ساخت یک سازه برتر و ماندگار که به‌صورت مجتمع ایستگاهی مترو باشد، سازهای باارزش برتر در بحث محیط شهری  و اقتصاد شهری داشته باشیم.

 در پایان این دیدار جوادی از ایستگاه مترو و سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب بازدید و در جریان توضیحات لازم در خصوص مجموعه قرار گرفت.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.