| کد خبر: 154321 |

9 ایستگاه بهره‌برداری شده خط هفت مترو در اولویت ایمن‌سازی

مدیرعامل شرکت مترو از ایمن سازی 22 کیلومتر از خط هفت مترو با 9 ایستگاه در فاز اول خبرداد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت مترو از ایمن سازی 22 کیلومتر از خط هفت مترو با 9 ایستگاه در فاز اول خبرداد.

به گزارش ایسنا، مهندس علی امام در مورد پروژه ایمن سازی خط هفت مترو که چندی پیش به علت عدم ایمنی تعطیل شده بود با بیان اینکه تصمیم بستن فعالیت خط هفت مترو، تصمیم مدیریتی سختی بود گفت: چراکه مردم از این خط استفاده می کردند اما متعاقبا پس از بهره برداری مراجع قانونی مختلف از جمله وزارت کشور و.. با شهرداری نامه نگاری کردند که ایمنی این خط تازه افتتاح شده کامل نیست و باید تعطیل شود.

وی افزود: شهرداری تهران در دروه مدیریتی جدید برای بررسی وضعیت خط هفت مترو،  کار کارشناسی فشرده‌ای را با همکاری اعضای کمیسیون حمل ونقل شورای شهر تهران، مدیران و کارشناسان شرکت بهره برداری مترو و شرکت مترو انجام دادند که معاون حمل و نقل ترافیک نیز مدیریت این کارگروه را برعهده داشت و نهایتا جمع بندی کارشناسی این شد که در شرایط فعلی ریسک بهره برداری از خط هفت مترو بالا و بهتر است که چندماهی تعطیل شود تا استانداردهای ایمنی را به طور کامل کسب کند و مجددا مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت مترو  در پاسخی مبنی بر اینکه آیا ایمن سازی خط 6 ماهه به اتمام می‌رسد؟ افزود: بخشی از تملکات این پروژه انجام شده است اما به هرحال کار فشرده‌ای را در ایمن سازی خط داریم چراکه برخی از تجهیزات باید از کشورهای خارجی خریداری شود اما خوشبختانه پیمانکاران مربوطه پای کار هستند و از زمانی که  تصمیم  ایمن سازی این خط گرفته شد، جلسات فشرده‌ای با پیمانکاران و مشاوران برگزار کردیم چراکه تمام تلاشمان این است در مدت  6ماه و اگر  امکانش باشد در آستانه نوروز این خط به بهره برداری برسد.

امام افزود: تلاش ما این است که در فاز اول  22کیلومتر و  9 ایستگاهی که پیش از این افتتاح شده بود به حد استاندارد برسانیم تا مردم استفاده بی‌دغدغه‌ای داشته باشند  و بعد از آن به تدریج ایستگاه‌های افتتاح نشده را تکمیل و به مدار افتتاح برسانیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.