| کد خبر: 138307 |

مسافرگیری فاز سوم مترو از مرداد

شهردار اصفهان با اشاره به بهره برداری غیررسمی از فاز سوم خط یک قطار شهری اعلام کرد: به مدت یک ماه تست های لازم در فاز سوم قطار شهری انجام و سپس از اول مردادماه مسافرگیری انجام می شود.

تین نیوز

شهردار اصفهان با اشاره به بهره برداری غیررسمی از فاز سوم خط یک قطار شهری اعلام کرد: به مدت یک ماه تست های لازم در فاز سوم قطار شهری انجام و سپس از اول مردادماه مسافرگیری انجام می شود.

جمالی نژاد با حضور در برنامه رادیویی «صدای شهر» باز هم خبرهای خوبی برای شهروندان اصفهانی داشت و در عین حال به سوالات مردم پاسخ داد.

وی با اشاره به وضعیت جوی هوای اصفهان، گفت: با توجه به اقلیم خشک اصفهان، ریزگردها در اطراف اصفهان افزایش یافته و با وزش باد به سمت این شهر و شهرهای اطراف روانه شده است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه از دیروز تاکنون نفس اصفهان و شهروندان این کلانشهر گرفته شده است، امیدوارم مسئولان تدابیر لازم را بیندیشند.

 وی خاطرنشان کرد: به محض اینکه شرایط گردوغبار هوای اصفهان برطرف شد، شستشوی درختان شهر توسط کارکنان خدمات شهری انجام می شود.

جمالی نژاد با اشاره به برگزاری سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، افزود: ما خداحافظی بسیار شیرینی با جشنواره سی ام داشتیم و بسیاری از میهمانان خارجی و داخلی عنوان کردند در این جشنواره دوره ویژه ای از جشنواره هایکودک و نوجوان را شاهد بودند.

وی با تاکید بر اینکه در این جشنواره مردم با سینماهای شهر آشتی کردند، گفت: برنامه های متنوع در این جشنواره چند روز پر نشاطی را هم برای کودکان، هم برای نوجوانان و هم برای خانواده ها رقم زد و شاهد استقبال با شکوه از برنامه های جنبی جشنواره بودیم.

جشنواره بین المللی کودک و نوجوان آشتی خانواده ها با سینماهای شهر اصفهان را رقم زد

شهردار اصفهان ادامه داد: در دوره های گذشته کودکان و نوجوانان از طریق مدارس به سینماها می آمدند اما در این دوره آنها همراه با خانواده های خودشان به سینما آمدند، از این رو باعث آشتی خانواده ها با سینماها شد.

وی ابراز امیدواری کرد جشنواره فیلم های بین المللی کودکان و نوجوانان سالهای آینده هم در اصفهان پایدار باشد.

جمالی نژاد خاطرنشان کرد:حتی در زمان برگزاری جشنواره  کودکان و نوجوانان، پروژه های زیربنایی و زیرساختی شهر اصفهان متوقف نبود و قطار هر هفته چند افتتاح به مسیر خود با قوت ادامه داد.

وی با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش های زورخانه ای گفت: خوشبختانه به همین مناسبت شهرداری اصفهان برنامه های بسیار مفصلی را پیش بینی کرد.

شهردار اصفهان یادآور شد: شهر اصفهان شهری است که یک مجتهد پهلوان بنام «آیت الله مستجابی» دارد که یک معلم خیّر، یک نویسنده، یک شاعر و یک ادیب دانشمند می باشد.

وی تاکید کرد: پهلوانی ویژه مردم کشور به خصوص مردم شهر اصفهان که پایتخت ورزش های زورخانه ای کشور است، می باشد.

وی با اشاره به رونمایی از نرم افزارهای ترافیکی شهر اصفهان که با حضور مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک وزارت کشورانجام شد، گفت: مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک وزارت کشور اصفهان در این مراسم اعلام کردند که اصفهان در حوزه های مختلف ترافیکی الگوی کلانشهرهای کشور است و عملکرد شهرداری اصفهان در استفاده از پل عابرمکانیزه و آسانسور در مسیر بی. آر. تی و نوع تفکیک مسیر دوچرخه مثبت و قابل تقدیر است.

 

منبع: شهرداری آنلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.