| کد خبر: 12582 |

قطار شهری تنها راه حل مشکل ترافیک گرگان است

تین نیوز |  رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت:راه اندازی قطار شهری تنها راه رفع مشکل ترافیک شهر گرگان است.
 
ناصر گرزین در یکصدوپنجمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: برای رفع مشکل ترافیک گرگان یکی از راه‎حل‎ها راه اندازی قطار شهری است و باید این موضوع پیگیری شود و برای حل مشکلات گرگان باید آن را برای 10 سال آینده تصور کرد.
 
وی افزود: مترو نیز یکی از دیگر مسائلی است که گرگان به آن احتیاج دارد و نباید از ورود به این طرح‎ها ترسید و خوشبختانه دولت در این پروژه نیمی از هزینه‎ها را نیز پرداخت می کند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: نباید برای توسعه شهر کوچک فکر کنیم و اگر کوچک فکر کنیم در ساخت همین جدول و آسفالت خیابان‎ها هم موفق نخواهیم بود.
 
گرزین گفت: انتظار شهروندان از شورای چهارم انتظاری متفاوت است و باید به بخش های زیر ساختی شهر گرگان توجه کافی کنیم.
 
وی افزود: شورای چهارم شهر گرگان 20 برنامه شهری و 14 تقاطع را به عنوان یک نقشه راه ارایه داد که پس از بررسی های چند ماهه تصویب شد.
 
گرزین با بیان اینکه شورای شهر گرگان چشم اندازها و برنامه های خود را مشخص کرده ادامه داد: برای این که در مدت 4 سال در عمل حرفی برای گفتن داشته باشیم نیاز به پشتیبانی همه جانبه از شورا و شهرداری داریم.
 
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان همچنین از پایان عملیات عمرانی و نصب آخرین قطعه از قطعات پل روگذر میدان شهید قندهاری گرگان خبر داد و افزود: تکمیل این طرح که نخستین پل غیرهمسطح شهر گرگان است نتیجه همت همه افراد در مجموعه شهرداری گرگان است و خوشحال هستیم که نخستین وعده شورا و شهرداری در دوره چهارم یک ماه زودتر از تاریخ تعیین شده به پایان رسید.
 
گرزین تصریح کرد:ما کار خود را با مهندسی زمان شروع کردیم تا بتوانیم از فرصت به نحوه مطلوب استفاده کرده و تقاطع غیرهمسطح شهید قندهاری را قبل از اینکه زمان آن سپری شود محقق کنیم.
 
رئیس شورای شهر گرگان گفت: برای دست یافتن به اعتماد مردمی باید در عمل کارهای خود را ثابت کنیم.
 
گرزین اظهار کرد: اگر بتوانیم در این چهار سال بخشی از برنامه ها و نیازهای شهری را برطرف کنیم تغییرات خوبی را در زیرساخت¬های شهر گرگان مشاهده خواهیم کرد.
 
وی گفت: همه به یک چیز فکر می کنیم و آن سازندگی شهر گرگان است و برای رسیدن به این هدف عزم جدی را آغاز کرده ایم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.