| کد خبر: 247718 |

اولین گردهمایی صاحب نظران حوزه ایمنی راه های مازندران

اولین گردهمایی صاحب نظران حوزه ایمنی راههای استان مازندران با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران و جمعی از پیشکسوتان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای با هدف ، هم اندیشی در جهت ارتقای فرهنگ ایمنی جاده ها برگزار گردید.

تین نیوز

اولین گردهمایی صاحب نظران حوزه ایمنی راههای استان مازندران با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران و جمعی از پیشکسوتان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای با هدف، هم اندیشی در جهت ارتقای فرهنگ ایمنی جاده ها برگزار گردید.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران،حسن جهانیان اظهار داشت: فرهنگ سازی ایمنی ترافیک توسط دستگاه های ذی ربط وقانون مداری توسط مردم در کنار ایمن سازی راه ها، مهمترین ضرورت ارتقای ایمنی جاده ای است.

وی با تاکید بر برنامه های ارتقاء ایمنی در راه های استان افزود: عمده تصادفات در جاده های استان ناشی از رفتار پرخطر رانندگان بوده که رعایت قوانین و مقررات و فرهنگ ترافیکی  می تواند نقش مهمی در ارتقای ایمنی جاده ها ایفا کند.

جهانیان بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر برای ارتقای ایمنی راه ها و تقویت ناوگان حمل ونقل بار و مسافر تاکید کرد و گفت: بایدباتقویت ناوگان حمل ونقل عمومی فرهنگ استفاده ازحمل ونقل عمومی درجامعه نهادینه شود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان با اشاره به درپیش بودن فصل سرما و بارش گفت: هماهنگی دستگاه های ذی ربط درعملیات راهداری زمستانی افزایش ایمنی ترددر ایام زمستان رابه دنبال خواهد داشت.

وی بر نقش خیرین راه و ترابری با هدف نمایاندن نقش و اهمیت جایگاه آنان در جهت هم افزایی در ساخت و نگهداری راه ها و ارتقاء ایمنی و در نهایت با هدف جلب و جذب خیرین بیشتر تاکید نمود.

وی اظهار داشت: هدف از جذب خیرین، پروژه هایی که نیازمند حمایت خیرین است، به نمایش گذاشته شود تا بستر جذب و هدایت کمک های فکری، مادی و معنوی خیرین در این زمینه را فراهم نماید.

گفتنی است مازندران 10400 کیلومتر راه ارتباطی دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.