| کد خبر: 223176 |

جاده‌های مواصلاتی استان مازندران برفی است

با توجه به بارش‌های شدید برف در ارتفاعات طی روزهای اخیر هم اکنون پوشش سطح محورهای مواصلاتی استان برفی است.

تین نیوز

با توجه به بارش‌های شدید برف در ارتفاعات طی روزهای اخیر هم اکنون پوشش سطح محورهای مواصلاتی استان برفی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مازندران دارای شش محور شریانی هراز، سوادکوه، کندوان، گلوگاه، کیاسر و رامسر بوده که چهار محور کوهستانی هراز، سوادکوه، کندوان و کیاسر همواره در این فصل سال شاهد پوشش برف، باران شدید و مه گرفتگی است.

تلاش راهداران و نیروهای امدادی در محورهای استان نیز محسوس بوده تا اینکه سطح جاده‌های برفی مازندران برای تردد رانندگان گذری و سواری ایمن‌سازی شود.

هم اکنون به دلیل بارش‌های شدید برف در محورهای هراز و کندوان، اطراف جاده‌ها پوشیده از برف بوده و نیروهای راهداری اقدام به برف روبی محورهای استان کردند.

بر اساس اعلام سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هراز، در  24 ساعت گذشته بیش از 30 کیلومتر از محور ارتباطی هراز  در چهار مرحله برف روبی شد.

وی گفت: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محورهای کوهستانی به رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

محمودی بیان کرد: مسافران و رانندگان می‌توانند جهت کسب آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه تا و یا با تلفن گویای 141 تماس بگیرند.

سرهنگ قدمی، فرمانده پلیس راه مازندران نیز با اشاره به اینکه تردد در محورهای شریانی استان به صورت آرام و جو نسبتا ابری در محورها حاکم است، افزود: تردد در محورهای کوهستانی استان با زنجیر چرخ باشد و در صورت ممکن از سفرهای غیرضرور خودداری شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.