| کد خبر: 247159 |

◄ طرح درزرگیری با قیر پلیمری، درسطح راه‌ های استان قم عملیاتی شد

رئیس اداره نگهداری راه‌ های برون‌شهری استان قم ، اعلام کرد: با اعتباری افزون بر 58 میلیارد ریال طرح درزگیری محور های جاده‌ای استان قم به طول 300 هزار متر، عملیاتی شد.

تین نیوز

رئیس اداره نگهداری راه های برون شهری استان قم ، اعلام کرد: با اعتباری افزون بر 58 میلیارد ریال طرح درزگیری محور های جاده ای استان قم به طول 300 هزار متر، عملیاتی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، رئیس اداره نگهداری راه های این اداره کل از اجرای طرح درزگیری با قیری پلیمری درسطح راه های برون شهری استان قم خبرداد.

محمد معارف وند درتوضیحی تکمیلی درخصوص این خبر اعلام کرد:  این طرح که به منظور صیانت از راه ها و افزایش عمر آسفالت مورد استفاده قرار می گیرد،  درسطح راه هایی قابلیت اجرایی دارد که ترکهای آن از عمق و عرض کم برخودار باشند.

وی افزود: دراین طرح ابتدا با اجرای عملیات بادگیری و تراش با کاتر ، ضمن پاکسازی درزها، نسبت به ایجاد عمق مناسب به منظور تزریق قیر پلیمری گرم در محل ترکها، اقدام می شود.

معارف وند افزود: پس از تزریق قیر پلیمری درمحل ترکها که به صورت گرم اجرا میشود نسبت به پاشش پودر سنگ برروی سطوح اجراییی اقدام می شود.

وی درخصوص مشخصات فنی این طرح که عملیات اجرایی آن از مرداد ماه سالجاری آغاز شده، اظهار داشت: پس از مطالعات صورت گرفته و بررسی های میدانی وشناسایی محورهایی که دارای ترکهایی با مشخصات فنی یاد شده بوده اند و همچنین  با توجه به اولویت بندی های ملحوظ نسبت به اجرای طرح درزگیری با قیر پلیمری درسطح این محورها اقدامات فنی آغاز شد.

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم میزان اعتبار تخصیصی این پروژه را افزون بر 58 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: تمامی هزینه های این طرح از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تامین شده است.

محمد معارف وند درادامه به طول اجرایی این پروژه در سطح راه های استان اشاره و عنوان کرد: درقالب این طرح حفاظتی سطوح آسفالتی راه های برون شهری استان قم، بیش از 300 هزار متر طول عملیات درزگیری با قیر پلیمری به اجرا گذاشته می شود.

وی بازه زمانی تکمیل طرح را شش ماهه اعلام و ابراز امیدواری کرد: با توجه به ضرورت تسریع دراجرا و همت جمعی تمامی عزیزان ذی مدخل در این پروژه، ان شالله شاهد اجرای کامل آن تا پایان دی ماه امسال باشیم.

معارف وند درخاتمه تاکید کرد: نظر به اینکه طرح های عمران جاده ای با اعمال محدویت های ترافیکی همراه است، از تمامی کاربران گرامی درخواست میشود ضمن رعایت جامع مقررات، همکاری و تعامل لازم با مجریان پروژه را داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.