| کد خبر: 220754 |

کاهش ترافیک میدان ۷۲ تن با اتصال بلوار عماریاسر به آزادراه امیرکبیر

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم، هدف از احداث تقاطع بلوارعماریاسر و آزادراه امیرکبیر را، اتصال قم به تهران و شبکه آزادراهی و روان‌سازی ترافیک محدوده میدان شهدای ۷۲ تن خواند.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم، هدف از احداث تقاطع بلوارعماریاسر و آزادراه امیرکبیر را، اتصال قم به تهران و شبکه آزادراهی و روان‌سازی ترافیک محدوده میدان شهدای ۷۲ تن خواند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(قم)، حسن صبوری در هفتمین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، طرح اتصال ۷۵ متری عمار یاسر را از پروژه‌های عمرانی مهم استانی عنوان کرد و افزود: این پروژه اهمیت استراتژیک و مهمی برای شهر قم داشته چراکه به‌عنوان ورودی شهر قم به شمار می‌رود و برای این تقاطع از سوی مدیریت و برنامه‌ریزی استان تأمین اعتبارشده و این طرح در کارگروه امور زیربنایی نیز مورد بحث قرار گرفت و برای تصویب به این شورا ارجاع شد که با پیگیری‌های صورت گرفته تعیین تکلیف شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه برای اتصال بلوار عماریاسر به آزاد راه امیرکبیر ۸۰۰ متر به ادامه این بلوار اضافه شود گفت: باید برای این طرح ۱۲۰ هزار مترمربع از اراضی معرض تملک می‌شد که با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان اراضی مدنظر تملک شده است.

وی افزود: هدف از احداث این تقاطع را اتصال قم به تهران و شبکه آزادراهی است تا ترافیک محدوده میدان شهدای ۷۲ تن روان سازی شود.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.