| کد خبر: 206815 |

840 بستری کرونایی در قم / از دیروز 85 نفر کاملا بهبود یافته و مرخص شدند

قائم مقام علوم پزشکی قم از بستری شدن 840 بیمار کرونایی در قم خبرداد که خوشبختانه از روز گذشته تا امروز 85 نفر بهبودی کامل یافتند.

تین نیوز

قائم مقام علوم پزشکی قم از بستری شدن 840 بیمار کرونایی در قم خبرداد که خوشبختانه از روز گذشته تا امروز 85 نفر بهبودی کامل یافتند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر علی ابرازه قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:  همچنان روند بستری در بیمارستان های قم صعودی است و از مردم خواهش می کنم که بهداشت فردی را رعایت کرده و قرنطینگی خانگی را جدی بگیرند.
وی افزود: سیر صعودی تا زمانی ادامه می یابد که مردم مسائل بهداشتی را رعایت نکنند و اگر خود مردم به این امر توجه داشته باشند، قطعا شاهد سیر نزولی خواهیم بود.
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: در حال حاضر 840 نفر در بیمارستان های کامکار، فرقانی، امام رضا(ع)، علی ابن ابیطالب(ع) و شهید بهشتی بستری و طی 24 ساعت گذشته نیز 85 نفر با بهودی کامل از این مراکز مرخص شده اند.
وی گفت: هیچ بیماری با مشخصه کرونا به بیمارستان شهدای نیروگاه مراجعه نکرده است، و مادران باردار و دیگران می توانند به راحتی از خدمات این بیمارستان استفاده کنند.
وی اظهارکرد: به منظور کاهش بار مراجعات به اورژانس های بیمارستانی، 13 مرکز جامع خدمات سلامت در استان قم فعال شده که 16 ساعت در شبانه روز خدمات رسانی کرده و بیماران می توانند به جای مراجعه به اورژانس های بیمارستانی به این مراکز مراجعه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.