| کد خبر: 197046 |

اعزام ۱۰۰ اتوبوس شهری برای جابه‌جایی زائران اربعین

شهردار قم از اعزام ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شهری قم برای جابه‌جایی زائران اربعین خبر داد.

تین نیوز

شهردار قم  گفت: این اتوبوس‌ها در حدفاصل مهران تا خط صفر پایانه مرزی در جهت ارائه خدمات به زائران مستقر می‌شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم با اشاره به خدمات ویژه شهرداری در مراسم اربعین گفت: قرار بر این شده که در اربعین بین ۷۰ تا ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای حمل زائرینی که قصد رفتن به کنگره جهانی را داشته، شهرداری خدمات ارائه کند.

سقائیان نژاد با اشاره به اینکه اتوبوس‌ها در قالب کاروانی با نام حضرت معصومه از مقابل شهرداری قم به مقصد مهران اعزام می‌شوند تصریح کرد: قرار شده اتوبوس‌ها در حدفاصل مهران تا خط صفر پایانه مرزی در جهت ارائه خدمات به زائران مستقر شوند.

او افزود: این کار را سال گذشته با ۷۰ دستگاه اتوبوس انجام دادیم و امسال به دلیل پیش‌بینی حضور جمعیت بیشتری از هم‌وطنان در این آئین دینی، پیش‌بینی‌شده که این ۷۰ دستگاه تا ۱۰۰ دستگاه افزوده شود.

سقائیان نژاد با بیان اینکه شهر قم در ایام اربعین پذیرای زوار داخلی و خارجی کنگره عظیم اربعین است، ابراز کرد: بیش از ۱۵۰۰ نفر از نیرو‌های بخش‌های مختلف شهرداری در این ایام در مناطق هشتگانه آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی هستند.

شهردار قم تأکید کرد: تست فنی از کلیه اتوبوس‌ها به‌عمل‌آمده و نواقص آن‌ها رفع گردیده است، اما در عین‌حال، کاروان اعزامی، توسط ماشین تعمیرکار سیار و اکیپ کامل فنی و واحد گشت و اکیپ بازرسی اتوبوسرانی و نیرو‌های ستادی و اتوبوس سیار همراهی خواهد شد.

شهردار قم با تأکید بر همکاری شهرداری قم در طول مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی یادآور شد: شهرداری قم در پنجمین سال حضور خود در مسیر راهپیمایی نجف به کربلا، از عمود ۱۰۷۰ اقدامات نظافتی و خدماتی انجام می‌دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.