| کد خبر: 173413 |

◄ اجرای طرح شانه‌سازی در محورهای جاده‌ای قم-کهک و کمربندی امام‌علی قم

طرح شانه‌سازی در محورهای جاده‌ای قم-کهک و کمربندی امام‌علی شهر قم انجام شد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان قم، از اجرای طرح شانه سازی درمحورهای جاده‌ای قم-کهک و کمربندی امام‌علی شهر قم خبر داد و افزود: در قالب اجرای دو طرح امانی عملیات شانه‌سازی درمحورهای قم-کهک (حدفاصل صرم-صیرو) و کمربندی امام علی شهر قم (حدفاصل پل شهید دستغیب-تقاطع خرمشهر) هریک به طول هشت کیلومتر درحال اجرا است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم، اکبر نوروزپور افزود: طرح شانه‌سازی دردو محور یادشده از اول شهریورماه سال جاری آغاز که امید است تاپایان همین ماه تکمیل و آماده بهره‌برداری شوند.

وی اجرای دو طرح فوق را در قالب پروژه‌های امانی دانست و عنوان کرد: تمام اقداماتی که در راستای اجرای طرح شانه‌سازی در محوهای یادشده صورت گرفته و یا در حال اجراست اعم از طراحی، نظارت و اجرا توسط عوامل و امکانات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان قم تامین و اجرایی شده است.

نوروزپور حجم عملیات اجرایی شانه سازی در محورهای قم-کهک (حدفاصل صرم-صیرو) و کمربندی امام علی شهر قم (حدفاصل تقاطع‌های شهید دستغیب-خرمشهر) را هریک افزون بر هشت کیلومتر برآورد کرد و ادامه داد: جهت اجرای طرح‌های فوق الاشاره، هفت نفر عوامل اجرایی و پنج دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری مشغول به انجام وظیفه است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان قم، در خاتمه با یادآوری این‌که به دلیل پیک سفرهای تابستانی که غالبا ترافیک سنگینی را متوجه محورهای جاده‌ای استان می‌کنند از رانندگان محترم درخواست کرد ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی، همکاری لازم را با عوامل اجرایی طرح‌های جاده‌ای داشته باشند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.