| کد خبر: 171052 |

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم:

◄ اعزام بیش از دو هزار زائر حج‌تمتع قمی از پایانه‌های مسافربری

2200 زائر قمی از پایانه‌ مرکزی به حج تمتع اعزام می‌شوند.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: پایانه مرکزی شهر قم در ایام حج امسال میزبان بیش از 2 هزار و 200 زائر حج‌تمتع است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری قم، علیرضا پوریافر بابیان اینکه پایانه مرکزی شهر قم در ایام حج امسال میزبان بیش از دوهزار و 200 زائر حج‌تمتع است، افزود: با مشارکت سازمان حج و زیارت استان مقرر شد که کلیه زائران حج‌تمتع از پایانه مرکزی به فرودگاه امام اعزام شوند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با تاکید بر اینکه سازمان با برنامه‌های صورت گرفته و سرویس‌دهی 50 دستگاه اتوبوس تمهیدات لازم برای رفاه حال زائرین و بدرقه کنندگان را پیش‌بینی کرده است، تصریح کرد: سالن کوثر پایانه مرکزی با امکانات مجهز برای تجمع کاروان‌ها در خدمت زائران است.

پوریافر بابیان اینکه پارکینگ پایانه مرکزی با ظرفیت 500 جایگاه پارک خودرو همه‌روزه به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت زائران و بدرقه کنندگان است، افزود: مسجد پایانه نیز برای برنامه‌های سخنرانی و بدرقه زائران در اختیار کاروان‌ها قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین کلیه اعزام‌های عتبات عالیات سازمان حج و زیارت استان همه‌روزه از پایانه مرکزی صورت می‌گیرد و از ابتدای سال تاکنون با سرویس‌دهی 122 دستگاه اتوبوس تعداد پنج هزار و 368 زائر از این پایانه به عتبات عالیات اعزام‌شده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.