| کد خبر: 148191 |

آمادگی شهرداری برای تکمیل فرودگاه قم

شهردار قم از ارائه طرحی به استانداری برای ورود شهرداری به ساخت و ساز فرودگاه قم خبر داد.

تین نیوز

شهردار قم از ارائه طرحی به استانداری برای ورود شهرداری به ساخت و ساز فرودگاه قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛   آقای سقائیان نژادگفت: شهرداری طرحی 10 بندی را به استانداری ارائه کرده است تا پس از بررسی و آماده شدن تفاهم نامه آن به شورای اسلامی شهر ارائه و در صورت تصویب، شهرداری به صورت رسمی وارد ساخت و ساز فرودگاه قم شود.

وی به تاکید آیت الله مکارم شیرازی هم بر ساخت فرودگاه قم اشاره کرد و گفت: در دیدار هفته گذشته با آیت الله مکارم شیرازی ایشان تصریح کردند فرودگاه قم بیش از آنچه تصور می شود در سرنوشت قم موثر است.

آقای سقائیان نژاد افزود: آیت الله مکارم شیرازی تاکید کردند: قم شهری جهانی است با این وصف،چگونه چنین شهری نباید فرودگاه داشته باشد؟ در حالیکه شهری مانند کاشان دارای فرودگاه باشد؟

شهردار قم به تاکید آیت الله مکارم شیرازی بر اهمیت فرودگاه قم اشاره و خاطرنشان کرد: وجود فرودگاه برای قم آثار و برکات زیادی خواهد داشت.

 

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • طلبه جانباز 0 0

    به نام خدا
    باید بر عجایب هفت گانه عجیب دیگری افزود و آن عدم فرودگاه برای شهری جهانی چون قم است. بسیار باعث تاسف است که قم بعد از گذشت نزدیک به چهل سال از انقلاب هنوز که هنوز است این شهر فرودگاه ندارد با این که چند سال پیش کلنگ ساخت فرودگاه بین المللی قم زده شد اما به هزار بهانه و دلایل واهی و نیز عدم هم سویی مقامات شهر و استان و عدم همکاری و از همه بدتر سنگ اندازی های مغرضانه و مضحکانه،ادامه فعالیت این پروژه به طور کلی متوقف شده است. به هر حال خوب است شهرداری کلان شهر قم خود وارد این موضوع شده تا مردم شریف قم و نیز زایران عزیز بتوانند از این صنعت مدرن بهترین استفاده را ببرند.