| کد خبر: 11513 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

آغاز عملیات عمرانی تکمیل تقاطع غیر همسطح پردیسان قم؛ به زودی

تین نیوز| مدیرکل راه و شهرسازی استان قم اعلام کرد، با توجه به تامین بخشی از منابع مالی مورد نیاز تقاطع غیر همسطح پردیسان قم عملیات تکمیلی این طرح بزودی آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، محمد امین نصراللهی زاده در بازدید از تقاطع غیر همسطح و بلوار صدمتری پردیسان قم، از اجرای عملیات تکمیلی این طرح مهم حداکثر تا یک ماه آینده خبر داد.

وی در ادامه گفت: با توجه به عدم تامین منابع مالی مورد نیاز عملیات اجرایی این پروژه مهم از سال گذشته تاکنون متوقف مانده که با توجه به تزریق بخشی از این منابع، عملیات تکمیلی بزودی آغاز خواهد شد.

نصراللهی زاده افزود: به دلیل اینکه قرار است پیمانکار قبلی پروژه تغییر کند زمانی جهت تعیین پیمانکار جدید نیاز است که انشااله تا یکماه آینده عملیات تکمیلی این طرح مهم کلید خواهد خورد.

وی به مبلغ اولیه جهت شروع مجدد کار اشاره کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه مهم نیاز به یکصد میلیارد ریال دیگر منابع مالی می باشد که با توجه به دریافت بیست میلیارد ریال آن امیدواریم مابقی این اعتبار نیز پس از شروع کار تامین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: با عنایت به اینکه مقرر گردیده تا مابقی اعتبار مورد نیاز به صورت داخلی و از طریق منابع مالی سازمان ملی زمین و مسکن وزارت متبوعه تامین شود نگرانی جهت توقف مجدد این پروژه وجود ندارد و انشااله در ظرف زمانی مقرر شده به بهره برداری خودهد رسید.

نصراللهی زاده بخشی دیگر از مشکل اجرایی این طرح را معارضین ملکی دانست و گفت: طبق تفاهم نامه ای که با شهرداری قم داشته ایم رفع این مشکل به عهده شهرداری می باشد که مقرر گردید همزمان با آغاز مجدد طرح تکمیل این تقاطع شهرداری نسبت به رفع مشکل معارضین ملکی اقدام نماید.

عملیات اجرایی این تقاطع و بلوار صدمتری از سال 89 آغاز شده که به دلیل عدم تامین منابع مالی مورد نیاز از سال گذشته این طرح متوقف شد، این تقاطع شامل یک پل اصلی و بصورت شبدری کامل می باشد که تاکنون بیش از هشتاد میلیارد ریال برای آن هزینه شده و جهت اتمام یکصد میلیارد ریال دیگر نیاز است، این تقاطع مهم و بلوار صد متری متصل به آن تاکنون هفتاد درصد رشد فیزیکی داشته است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.