| کد خبر: 234911 |

در دیدار با فرمانده راهور شهرستان قزوین مطرح شد

◄ سرقت تجهیزات و امکانات مخابراتی و ترافیکی چالش مخابرات منطقه قزوین

سرقت تجهیزات و امکانات مخابراتی ، چالش هر روزه مخابرات استان در تامین مجدد این تجهیزات است.

تین نیوز
قزوین – سید مرتضی نصری|  مهندس نصرآبادی در دیدار با سرهنگ دالوند ، فرمانده راهور شهرستان قزوین ، یکی از مشکلات اساسی مخابرات منطقه ، سرقت تجهیزات و امکانات مخابراتی دانست.
 
به گزارش خبرنگار تین نیوز از قزوین، مهندس نصر آبادی  بیان داشت : افزایش سرقت تجهیزات مخابراتی در کنار شرایط تحریمی،شرایط سخت و مشکلات زیادی را برای مخابرات در تامین مجدد این تجهیزات ایجاد کرده است.

مدیر مخابرات منطقه قزوین در این دیدار به نقش خطیر پلیس راهور به عنوان ارگان مسئول و ناظر در پیاده سازی قوانین ترافیک اشاره کرد و افزود: راهور در ایجاد نظم و امنیت در ترافیک جاده ای ، نظم و امنیت مراسمات ملی و مذهبی نقش بسیار مهم و ارزنده ای ایفا می کنند ؛ به تعبیری می توان گفت یکی از مهم ترین حلقه از زنجیره سازمان های ایمنی به شمار می آید و با وجود برخی کاستی ها خوشبختانه همیشه شاهد خدمات بی بدلیل سفید پوشان راهور در هر شرایطی در این مرز و بوم و در استان شهید پرور قزوین بوده ایم.

مهندس نصرآبادی در ادامه تصریح کرد : یکی از مشکلات اساسی مخابرات منطقه ، سرقت تجهیزات و امکانات مخابراتی است، افزایش سرقت تجهیزات مخابراتی در کنار شرایط تحریمی،شرایط سخت و مشکلات زیادی را برای مخابرات در تامین مجدد این تجهیزات ایجاد کرده است و جهت تامین قطعات جایگزین هزینه ی سرسام آوری را متوجه مخابرات می کند وهم چنین باعث قطع ارتباط بخش قابل توجهی از مردم و مشتریان مخابرات می شود که در این راستا همکاری و مساعدت ویژه ی تمامی واحدهای نیروی انتظامی برای ما بسیار مهم وضروری است.
وی در ادامه با اشاره به این که امروزه حوزه های اقتصادی ، آموزشی و ارتباطی جامعه وابسته به پایداری شبکه ارتباطی می باشد و هرگونه مشکل در حوزه ارتباطی می تواند مشکلات عدیده ای را در حوزه های دیگر ایجاد نماید ، افزود: نقش آموزش اصول شهروندی از سوی سازمان های خدمت رسان در زندگی امروزه ی بشر بسیار کارآمد است و اعتقاد راسخ داریم که سازمانها باید نسبت به آموزش و خدمات ارائه شده به افراد پاسخگو بوده و نسبت به ارائه خدمات مطلوب و شایسته به آنها تلاش و افری نمایند.

محمدرضا نصرآبادی با بیان این که هر تحول و تغییری نیازمند دستیابی به ابزار و اداوات ارتباطات پیشرفته میباشد و هر روز با محوریت فناوری اطلاعات ساختارهای اقتصادی جامعه تغییر و تحول می یابند ، افزود: رضایتمندی مشتریان اولین اولویت خدمت رسانی در مخابرات از گذشته تاکنون بوده است و در همین راستا با هم افزایی با تمام ارگان های مدیریت شهری نقش موثری در توسعه کلان استان دارد،وبه همین جهت درصددهستیم سطح تعاملات فی مابین را افزایش دهیم،تا بتوانیم با کمک هم در توسعه استان سهیم باشیم.

در ادامه این دیدار سرهنگ دالوند فرمانده راهور شهرستان قزوین نیز با قدردانی از زحمات مجموعه مخابرات منطقه قزوین از تلاش های این مجموعه در ایجاد تامین زیرساخت های ارتباطی و ارتباطات تشکر و قدردانی کرد و گفت : مخابرات یکی از سازمان های بسیار مهم و کلیدی است و آسیب وارد شدن به این مجموعه ،سبب اختلال در ارایه خدمت رسانی به مردم و در نتیجه نارضایتی می شود .

وی بررسی معضلات و چالش‌ها در شهرستان‌ها و برنامه ریزی برای کاهش حوادث رانندگی و تسهیل تردد را از مهمترین برنامه های شورای ترافیک استان عنوان کرد و افزود: توجه به معضلات ترافیکی در این شهرهای استان ، بخش عمده ای از مشکلات ترافیکی استان را برطرف می کند.
در پایان این نشست ؛ درخواست های مخابراتی و ارتباطی ، از سوی فرمانده راهور شهرستان قزوین به صورت مکتوب مطرح گردید که مهندس نصرآبادی دستور بررسی و پاسخ گویی به ابن درخواست ها را صادر نمود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.