| کد خبر: 205898 |

۳۲ مجتمع خدماتی قزوین میزبان مسافران نوروزی هستند

۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی استان قزوین با انجام تمهیدات ویژه آماده میزبانی از مسافران نوروز ۹۹ هستند.

تین نیوز

۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی استان قزوین با انجام تمهیدات ویژه آماده میزبانی از مسافران نوروز ۹۹ هستند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، فیاض بیگدلی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین روز شنبه در جلسه مشترک با مدیران مجتمع‌های خدمات فنی این استان تاکید کرد: همزمان با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و به منظور ارزیابی وضعیت و کیفیت خدمات ارایه شده به مسافران، طرح تشدید نظارت بر فعالیت این مجتمع‌ها در دستور کار جدی این اداره کل قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات نوروزی انتظار داریم تمامی مجتمع‌های خدماتی بین راهی استان با رفع احتمالی نواقص و ایرادات جزیی و آمادگی کارکنان خود، آماده استقبال و پذیرایی از گردشگران و مسافران باشند.

به گفته وی، در نظارت و بازدیدهای صورت گرفته از مجتمع‌های خدماتی رفاهی فعال استان، برخی شاخص‌ها  از جمله وضعیت نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، سامانه‌های گرمایشی، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ‌های ورودی و خروجی این مراکز مورد بازرسی بازرسان اداره کل قرار می‌گیرد.

بیگدلی، از مدیران و مالکان مجتمع‌های خدماتی رفاهی خواست به منظور تسهیل در دسترسی جانبازان و معلولان به خدمات این مراکز، فضاهای خود را متناسب با وضعیت این گروه‌ها مناسب‌سازی کنند.

وی اظهار داشت: جذب مسافران جاده‌ای به داخل مجتمع‌های خدماتی رفاهی و استفاده از امکانات آنها جهت استراحت از مهمترین اهداف تاسیس این مجتمع‌ها بوده و در عین حال نیز نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری برروی ترافیک جاده‌ای و کاهش تصادفات رانندگی دارند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یادآور شد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی علاوه بر تاثیرگذاری در کاهش حوادث رانندگی به جهت قرارگیری در حاشیه جاده‌ها، پیش از ورود مسافران به داخل شهرها می‌توانند ضمن ارایه بسته‌های خدماتی خود، همانند ویترینی برای جذب گردشگر عمل کنند.

۳۲ مجتمع خدماتی رفاهی در سطح راه های اصلی و فرعی استان قزوین وجود دارند و سه مجتمع خدماتی نیز در حال احداث است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.