| کد خبر: 194181 |

◄ تشکیل کمیسیون تمدید، صدورو ابطال موافقت اصولی و پروانه بهره‌برداری مجتمع های خدماتی- رفاهی

کمیسیون تمدید، صدورو ابطال موافقت اصولی و پروانه بهره‌برداری مجتمع های خدماتی- رفاهی تشکیل شده است.

تین نیوز

درجلسه‌ای با حضور علی برجعلیزاده سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، فیاض بیگدلی معاون فنی و نظارت، فرشته مومنی رئیس اداره فنی و نظارت، حسین قنبرزاده رئیس اداره حقوقی، سعید عبدی کارشناس اداره فنی و نظارت برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، علی برجعلیزاده اظهار کرد: صدور، تمدید یا لغو موافقت اصولی و هم‌چنین تمدید پروانه بهره‌برداری مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین جاده‌ای توسط کمیسیون موافقت اصولی این اداره کل برابر ضوابط و مطابق با دستورالعمل‌های مربوطه رسیدگی و صادر می‌شود.

 سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اشاره به این‌که در حال حاضر 31 مجتمع خدماتی- رفاهی بین جاده ای در محورهای مواصلاتی استان فعالیت دارند گفت: بر اساس بازدیدهای کارشناسی انجام شده تحت قالب کمیته مشترک نسبت به تمدید پروانه فعالیت مجتمع‌های خدماتی- رفاهی در حال بهره‌برداری اقدام و با توجه به پیگیری موثر و مستمر و پیشرفت مطلوب پروژه‌های در حال ساخت نسبت به تمدید موافقت اصولی آن‌ها اقدام می‌کند.

در استان قزوین 31 مجتمع خدماتی- رفاهی در حال بهره‌برداری است و 18 مجتمع در حال ساخت و 26 مجتمع در حال تهیه استعلام‌های مربوطه است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.