| کد خبر: 197219 |

◄ تشدید نظارت برعملکرد مراکز خدماتی- رفاهی بین‌راهی

نظارت برعملکرد مراکزمجتمع های خدماتی- رفاهی بین‌راهی هم‌زمان با سفر زائران اربعین حسینی تشدید شد.

تین نیوز

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از تشدید نظارت بر عملکرد مراکز مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی استان قزوین درآستانه فرا رسیدن اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، فیاض بیگدلی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اشاره به ضرورت همکاری دستگاه‌ها در قالب طرح ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: در راستای جلب همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در اجرای هرچه مطلوب‌تر این طرح و ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی کمیته ویژه نظارت تشکیل شده است و این کمیته به‌صورت مستمر، سرزده و روزانه از مراکز و مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین‌راهی و تیرپارک‌ها بازدید به عمل می‌آورد و در جریان عملکرد این مجتمع‌ها قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 31 مجتمع خدماتی–رفاهی بین‌راهی در سطح محورهای مواصلاتی استان به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند و به منظور ارتقاء ایمنی و خدمات جاده ای 19 مجتمع خدماتی – رفاهی دیگر درحال احداث است.

بیگدلی با اشاره به رعایت اولویت‌های اساسی در مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین‌راهی استان قزوین گفت: مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین‌راهی دراستان قزوین باید به رعایت موارد بهداشتی، نظافت نمازخانه‌ها و سرویس های بهداشتی‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و این مجتمع‌ها باید شامل جایگاه سوخت، رستوران، سرویس بهداشتی مردانه و زنانه ، فضای سبز، فروشگاه، خدمات خودرویی و نمازخانه باشند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خاطر نشان کرد: ابزارهایی هم‌چون تلفن گویا، صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات و... بهره گیری از سامانه اطلاع رسانی راه‌های استان وکشور 141، سامانه 3000143 پل ارتباطی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با مسافران، سامانه 30007070 برای ارتباط مردمی و اعلام نظر جهت وضعیت نمازخانه ها و مساجد بین راهی، سامانه پیام کوتاه نظارت مردمی 110120 پلیس‌راه به منظور جلب مشارکت مردمی در افزایش ایمنی سفر وکاهش تصادفات اشاره کرد.

 همچنین رسیدگی به شکایات احتمالی زائران در قالب کمیسیون های ماده 12 و 11 رسیدگی به تخلفات شرکتها و موسسات و رانندگان حمل و نقل جاده ای در ایام اربعین حسینی بصورت ویژه و در اسرع وقت صورت می گیرد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.