| کد خبر: 189292 |

واژگونی یک دستگاه تانکر حمل سوخت هواپیما در جاده قدیم قزوین_ رشت

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از واژگونی یک دستگاه تانکر حمل سوخت هواپیما در جاده قدیم قزوین_ رشت خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از واژگونی یک دستگاه تانکر حمل سوخت هواپیما در جاده قدیم قزوین_ رشت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، قدرت الله مهدیخانی گفت: ساعت ۷ و ۴۰ دقیقه دیروز، یک دستگاه تانکر که در حال واژگونی یک دستگاه تانکر حمل سوخت در قزوینانتقال سوخت هواپیما از تهران به مقصد فرودگاه رشت بود، در جاده قدیم قزوین - رشت محدوده طارم سفلی واژگون شد.

مهدیخانی افزود: پس از وقوع حادثه، آتش نشانی لوشان، آتش نشانی تعاونی دهیاران طارم سفلی، عوامل پاسگاه انتظامی کوگیر، پلیس راه، محیط زیست، راهداری و عوامل بخشداری در محل حاضر شدند و از نشت سوخت به باغ های  اطراف جلوگیری کردند.

وی گفت:  تانکر حمل سوخت پس از تخلیه کامل تحت نظر پلیس راه ، با جرثقیل از محل جابجا شد و این حادثه آسیب جانی نداشت. مهدیخانی افزود: متاسفانه هر هفته با مشکل واژگونی خودرو‌های حمل سوخت در محور‌های مواصلاتی مواجه هستیم که آشنا نبودن راننده‌ها با مسیر و رعایت نکردن مسائل ایمنی از جمله دلایل آن است.

وی اضافه کرد: خودرو‌هایی که حامل مواد اشتعال زا هستند باید طبق ماده ۲۳ قانون حمل و نقل مواد خطرناک از استاندارد‌های لازم برخوردار باشند در غیر این صورت پلیس راه می‌تواند این خودرو‌ها را توقیف و به پارکینگ منتقل کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: اعلام شدن نوع مواد اشتعال زا در بارنامه، استفاده از کامیون‌های بغلدار و کانتینر برای جا یه جایی مواد شیمیایی داخل بشکه و استفاده از علایم خاص مربوط به این مواد از جمله مواردی است که باید طبق این قانون رعایت شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.