| کد خبر: 245241 |

◄ یکتانت؛ رهبر بازار تبلیغات آنلاین ایران

رویداد فصل مشترک در تاریخ 2 مردادماه 1401 توسط یکتانت در تالار ایوان شمس برگزار شد.

تین نیوز

رویداد فصل مشترک در تاریخ 2 مردادماه 1401 توسط یکتانت در تالار ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، رویداد فصل مشترک گزارشی بود از تاریخچه  تاسیس و فعالیت و همچنین عملکرد یکساله شرکت یکتانت که با سخنرانی فعالان این مجموعه و ارائه گزارش این شرکت همراه شد.

فصل مشترک با سخنرانی سینا مومنی مدیرعامل یکتانت آغاز شد.

یکتانت 7
سینا مومنی مدیرعامل یکتانت

مومنی از ماجرای تاسیس یکتانت در بهمن ماه 1395 گفت و افزود: این مجموعه در ابتدا با نام my gearbox و با هدف پرداختن به بازار تبلیغات آنلاین تاسیس شد.

مدیرعامل یکتانت در ادامه گفت: از اردیبهشت 1396 این مجموعه تغییر نام داد و تحت عنوان یکتانت فعالیتش را ادامه داد.

به گفته وی در اسفند 96 تعداد فعالان این مجموعه به 10 نفر رسیده و یکتانت در فروردین 97 در راستای تبلیغات آنلاین از تبلیغات بنری کلیکی رونمایی کرده است.

یکتانت 6

بنا به اظهارات مومنی؛ در خرداد 97 از تبلیغات ریتارگتینگ برای اولین بار در ایران رونمایی شد و همین محصول در دی ماه 97 از نگاه فاب به عنوان محصول برتر سال شناخته شد. در مهرماه سال 97 سرویس ارسال پوس نوتیفیکیشن برای اولین بار در ایران توسط تیم یکتانت راه اندازی شد و پس از آن در اسفند 97 پلترفرم تریبون کارش را با رپورتاژ آگهی آغاز کرد.

به گفته مومنی، یکتانت در نمایشگاه کار شریف به عنوان بهترین شرکت برای کار کردن از دید کارجویان و جاپ ویژن انتخاب و در جشنواره حاتم (حمایت از تولید ملی) به عنوان رهبر بازار تبلیغات آنلاین ایران شناخته شد. تیم یکتانت در شهریور 98 روی نوین هاب سرمایه گذاری کرد و در اسفند 98 از پلتفرم جریان رونمایی شد.

مدیرعامل یکتانت گفت: در سال 99 سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا رونمایی شد و تیم یکتانت 100 نفره شد.

آژانس مارکتینگ هارمونی، پلتفرم ادیوری، یک لینک و چاووش از دیگر سرویس های راه اندازی شده یکتا نت هستند که تا اردیبهشت 1400 به بهره برداری رسیده اند.

مومنی همچنین از 55 هزار کسب و کار تبلیغ کننده در یکتانت خبر داد.

بیشتر بخوانید:

فصل مشترک، گزارش عملکرد یکساله یکتانت

پس از مومنی، سینا عطاران مدیر مهندسی نرم افزار از تیم نرم افزاری به ارائه گزارش فعالیت های این تیم در ارتباط با دیجیتال مارکتینگ پرداخت.

وی در خصوص سه موضوع رضایت کاربران، بهینه سازی درآمد ناشران و بهینه سازی اهداف تبلیغ کنندگان با محوریت یکتانت صحبت کرد و همچنین به پارامترهای اصلی در حل مسئله مچینگ اشاره و تقسیم بندی داده های یکتانت را نیز مرور کرد.

 مدیر مهندسی نرم افزار یکتانت، 20 هزار تبلیغ فعال در لحظه، 50 میلیون محصول از فروشگاه ها، 2 میلیون و 300 هزار نمایش دهنده فعال و 130 میلیون دستگاه فعال را بخشی از مقیاس فعالیت یکتانت عنوان شدند.

پس از عطاران، مریم اسماعیلی و پوران زمانی به عنوان مدیران محصول یکتانت به ارائه گزارش پرداختند.

در ادامه حامد زمانی، مدیر ارتباط با مشتریان و امیرحسین خرمی، مدیر فروش به سخنرانی پرداختند.

به گفته مدیر فروش یکتانت، در بخش میانگین سبد خرید تبلیغات به تفکیک حوزه های کسب و کار، حوزه حمل و نقل بیشترین سهم را دارا است.

آرمان آیت اللهی، مدیر تیم ارتباط با نمایش دهندگان دیگر سخنران این مراسم بود.

تیم یکتانت در حال حاضر 417 نفره و در 31 استان کشور فعال است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.