عملیات چهار بانده شدن ورودی فیروزآباد شیراز تا سه راهی خنج- جهرم-فیروزآباد در سه قطعه در دست انجام است
عملیات چهار بانده شدن ورودی فیروزآباد شیراز تا سه راهی خنج- جهرم-فیروزآباد بطول ۱۲ کیلومتر از ابتدای ورودی محورشمالی (ورودی فیروزآباد شیراز) در سه قطعه در دست انجام است.

مدیر راه و شهرسازی خنج گفت: عملیات چهار بانده شدن محور خنج پل اسلام آباد از میدان جمهوری در ابتدای محور خنج- قیر وکارزین بطول ۱۲ کیلومتر و عرض ۴۵متر با اعتبار ۲۰۰میلیارد تومان و از طریق مشارکت خیرین شهرداری و اداره راه وشهرسازی آغاز شد و این پروژه تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
به گزارش تین نیوز، حمید فرازنده چهارشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه بطول ۱۲ کیلومتر از ابتدای ورودی محورشمالی (ورودی فیروزآباد شیراز) در سه قطعه در دست انجام است.
مدیر راه و شهرسازی خنج ادامه داد: قطعه اول بطول ۲ونیم کیلومتر در محدوده شهر خنج با هزینه ۷۰ میلیارد تومان اعتبار شهرداری احداث میشود که یک کیلومتر از این مسیر به عرض ۷۰ متر و بقیه با عرض ۴۵ متر است.
او اضافه کرد: قطعه دوم این پروژه در مسیر روستای سده با احداث یک بلوار بطول سه و نیم کیلومتر و عرض ۴۵متر با مشارکت خیرین روستای سده با ۷۰ میلیارد تومان در حال اجراست.
فرازنده یادآور شد: قطعه سوم هم به طول ۶ کیلومتر و عرض ۴۵ متر است که از پلیس راه آغاز شده و تا سه راهی خنج- جهرم-فیروزآباد ادامه دارد؛ این قطعه با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی در دست احداث است و ۸۰ در صدر پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیر راه و شهرسازی خنج گفت: قطعه سوم در حال حاضر آماده آسفالتریزی است؛ عملیات آسفالتریزی قطعه اول و دوم نیز توسط اداره راه وشهرسازی خنج انجام خواهد شد.
او افزود: عملیات فاز یک محور اصلی خنج به جهرم که به فاصله ۱۶۵ کیلومتر در حال انجام است فاصله این دو شهرستان را به نصف کاهش میدهد؛ این پروژه که با مشارکت خیرین و به همت راه وشهرسازی خنج در حال انجام است از یک منطقه کوهستانی عبور میکند و بیش از۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
به گفته فرازنده، خیرین تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کردهاند و کار آسفالت و ابنیه این محور نیز در تعهد راه وشهرسازی است و هفت کیلومتر از این مسیر نیز آسفالت شده است.