| کد خبر: 228414 |

سامانه بارشی سه‌شنبه وارد کشور می‌شود

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از ورود نخستین سامانه بارشی به کشور در سال جدید از روز سه شنبه خبر داد.

تین نیوز
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از ورود نخستین سامانه بارشی به کشور در سال جدید از روز سه شنبه خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، «صادق ضیائیان» مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور درباره آخرین وضعیت هوای کشور گفت: طی امروز بارش‌های خفیف و پراکنده به همراه وزش باد در خراسان شمالی، خراسان رضوی و بخش‌هایی از ارتفاعات سیستان و بلوچستان را خواهیم داشت.

او با بیان اینکه امروز پدیده خاصی مورد انتظار نیست، گفت: البته در برخی استان‌های مرکزی شاهد وزش باد خواهیم بود.

ضیائیان افزود: امروز در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و هرمزگان نیز وزش باد را خواهیم داشت و بارندگی خفیف در این استان‌ها انتظار می‌رود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت هوا طی روز آینده گفت: از روز یکشنبه بارش پراکنده باران در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان خواهیم داشت. همچنین در ارتفاعات شمال غرب، غرب و البرز بارش‌هایی را شاهد خواهیم بود.

او درباره پیش بینی هوا در نوار شمالی کشور گفت: از روز دوشنبه در شمال غرب و سواحل دریای خزر و نوار شرقی کشور بارش‌های خفیف انتظار می‌رود.

ضیائیان با اشاره به ورود اولین سامانه بارشی به کشور در سال جدید گفت: روز سه شنبه سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و اواخر وقت ابتدا شمال کشور درگیر بارش می‌شود و روز چهارشنبه بر شدت بارش افزوده می‌شود.

او اضافه کرد: این اولین سامانه بارشی فعال است که کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و عمدتا شمال غرب، غرب و نوار شمالی کشور را درگیر خواهد کرد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره پیش بینی آب و هوای تهران در نخستین روزهای سال گفت: برای تهران طی روزهای آینده بارش خاصی انتظار نمی‌رود و احتمالا از روز چهارشنبه بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.