| کد خبر: 220109 |

هوا از روز جمعه در سواحل شمالی سردتر می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: روزهای جمعه و شنبه در سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق دمای هوا ۴ تا ۶ درجه کاهش خواهد داشت و در همین مدت در شمال غرب افزایش نسبی دما رخ می‌دهد.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: روزهای جمعه و شنبه در سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق دمای هوا ۴ تا ۶ درجه کاهش خواهد داشت و در همین مدت در شمال غرب افزایش نسبی دما رخ می‌دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، کبری رفیعی درباره آخرین وضعیت آب‌و هوای کشور گفت: امروز و فردا در سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز و استان‌های همدان، کرمانشاه، مرکزی، قم و ارتفاعات غربی استان اصفهان بارش باران و رعدو برق و وزش باد خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در شمال شرق، مرکز و شرق کشور در این مدت بارش‌ها به صورت پراکنده رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز رگبار شدید باران و رعد و برق در گیلان، البرز، تهران، مرکز و نیمه شمالی آذربایجان غربی، نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، مازندران، نیمه شمالی قزوین و ارتفاعات شمال غرب سمنان‌ ادامه خواهد داشت.

وی گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری تا ابری همراه با مه صبحگاهی، در برخی ساعت رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. حداکثر دما در تهران ۲۱ درجه خواهد شد و صبح امروز حداقل دما به ۱۴ درجه بالای صفر رسید و  صبح فردا به ۱۲ درجه بالای صفر می‌رسد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه به جز شمال غرب کشور در سایر مناطق بارش‌ها ادامه دارد و در لرستان و مناطقی از کرمان و چهارمحال و بختیاری هم بارش خواهیم داشت و طی این مدت در ارتفاعات البرز و  زاگرس شمالی بارش به شکل برف خواهد بود.

رفیعی ادامه داد: روزهای شنبه و یکشنبه در شرق کشور وزش باد شدید سبب گرد و خاک می شود و در سایر مناطق کشور جو آرام است.

وی گفت: روزهای جمعه و شنبه در سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کاهش دمای ۴ تا ۶ درجه و در همین مدت در شمال غرب افزایش نسبی دما رخ می دهد.

رفیعی افزود: روزهای یکشنبه در جنوب کشور کاهش دمای ۴ درجه و در نوار غربی افزایش نسبی دما رخ خواهد داد و  دریای خزر روزهای پنج شنبه و جمعه مواج است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.