| کد خبر: 219600 |

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود :

◄ 1000خودرو در کارگاه‌های سمنان دوگانه‌سوز شد

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه روزانه تا ۶۰ دستگاه خودرو در استان سمنان دوگانه‌سوز می‌شود، گفت: تاکنون بیش از یک هزار خودرو در کارگاه‌های استان دوگانه‌سوز شده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه روزانه تا ۶۰ دستگاه خودرو در استان سمنان دوگانه‌سوز می‌شود، گفت: تاکنون بیش از یک هزار خودرو در کارگاه‌های استان دوگانه‌سوز شده است.

به گزارش تین نیوز ، علی‌اکبر عرب‌عامری ظهر شنبه در آیین افتتاح یک جایگاه عرضه سوخت و فرآورده‌های نفتی در سمنان اظهار کرد: در حال حاضر، سه انبار سوخت و فرآورده‌های نفتی در استان و در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان با بهترین شرایط پدافندی وجود دارد.

او گفت: در حال حاضر، یک‌میلیون و ۲۰۰ تا یک‌میلیون و 500 هزار لیتر بنزین و دو میلیون و ۲۰۰ تا دو میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت گاز در شرایط عادی از محل انبارها توسط جایگاه‌های سوخت در استان به‌صورت ماهانه توزیع می‌شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود اضافه کرد: جایگاه سوخت و فرآورده‌های نفتی فدک سمنان، هفتاد و ششمین جایگاه استان است.

عرب‌عامری بیان کرد: ۹۶ واحد فروشندگی نفت سفید نیز در بحث تأمین نفت سفید خانوارهای روستاهای فاقد گاز در استان مشغول به فعالیت هستند.

او گفت: توزیع الکترونیکی گاز مایع با امکان برخورداری خانوارهای فاقد گاز و همچنین دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروها در دستور کار دولت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود اضافه کرد: دو کارگاه گازسوز کردن خودروها در استان وجود داشت که طی هفته گذشته دو کارگاه دیگر نیز به این چرخه اضافه شد.

عرب‌عامری با بیان اینکه روزانه ۵۰ تا ۶۰ دستگاه خودرو در این کارگاه‌ها دوگانه‌سوز می‌شوند، گفت: تاکنون بیش از یک هزار تبدیل و دوگانه‌سوز کردن خودروها در کارگاه‌های استان انجام شده است.

او افزود: تعداد محدود جایگاه‌های عرضه نفت گاز در سمنان یکی از کمبودهای ما در این حوزه است که در صورت تمایل متقاضی آمادگی داریم در این جایگاه این مهم تحقق یابد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.