| کد خبر: 210010 |

حمل و نقل مسافر در چهارمحال و بختیاری ۹۰ درصد کاهش یافت

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت مجدد ناوگان حمل و نقل عمومی استان گفت: امسال جابه جایی مسافر در استان همزمان با شیوع ویروس کرونا ۹۰ درصد کاهش یافت.

تین نیوز

 سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت مجدد ناوگان حمل و نقل عمومی استان گفت: امسال جابه جایی مسافر در استان همزمان با شیوع ویروس کرونا ۹۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، شهرام ندیمی گفت: همزمان با آغاز فعالیت ناوگان حمل و نقل استان، در همین راستا مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی ضدعفونی و گندزدایی شد و فعالان این مجتمع‌ها موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شدند.

وی گفت: برای جلوگیری و افزایش خطر شیوع بیماری کرونا با نظارت نماینده این اداره کل و شهرداری شهرکرد، رعایت بهداشت و پاکیزگی عمومی پایانه مسافربری در دستورکار قرار گرفته است.

ندیمی تصریح کرد: ضدعفونی و گندزدایی ناوگان حمل و نقل به صورت جدی در دستورکار قرار دارد و به صورت مرتب این کار انجام می‌شود. 

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: نظافت مستمر جایگاه‌های اتوبوس، سرویس بهداشتی، نمازخانه و خوابگاه رانندگان از جمله مواردی است که از سوی ماموران شهرداری و با نظارت نماینده راهداری انجام می‌شود.

 ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

چهارمحال و بختیاری۳ هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.