| کد خبر: 206684 |

بیماران بستری مشکوک به کرونا در بابل به ۱۳۰ نفر رسید

روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد که بیماران بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های این شهرستان به ۱۳۰ نفر رسید.

تین نیوز

روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد که بیماران بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های این شهرستان به ۱۳۰ نفر رسید.

این روابط عمومی به نقل از رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نوشت که هم اکنون آزمایش ۴۶ بیمار مبتلا به کرونا در مازندران مثبت اعلام شد؛گفت: تعداد افراد مشکوک به کرونا نیز در استان مازندران ۳۵۰ نفر است که ۱۳۰ نفر در مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل و بقیه در مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران (ساری) بستری هستند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل از همان ساعات اولیه مراجعه بیماران مشکوک به کرونا با پیام "هرخانه یک پایگاه سلامت، کرونا را شکست می دهیم" تاکنون ۲۲ اطلاعیه در زمینه بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان بابل صادر کرد.

بیمارستان میناگر بابل در یکم اسفندماه جاری در مرحله اول به عنوان تنها بیمارستان برای بیماران مشکوک به کرونا با ۲۴ تخت در بابل در نظر گرفته شد و بدلیل پر شدن تخت ها، بیمارستان یحیی نژاد نیز به عنوان مقصد دوم برای بستری این نوع بیماران با ۱۲۰ تخت مشخص شد. 

هم اکنون روزانه ۲۰۰ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی ، بیمارستان ها و کلینیک های شهرستان بابل مراجعه می کنند و این روند همچنان روند صعودی دارد.

شهرستان بابل با جمعیت ۵۳۶ هزار نفری یکی از پرجمعیت ترین شهرستان های مازندران است که دارای ۶ بخش و هفت شهر است.

هفت بیمارستان آموزشی درمانی هم اکنون زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل خدمات درمانی مورد نیاز را به بخشی از مردم مازندران ارائه می دهد.

 این بیمارستان ها شامل آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا  و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر است.

دانشگاه علوم پزشکی بابل مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران ۹ دانشکده حدود چهار هزار دانشجو و ۳۶۰ عضو هیئت علمی دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.